Iranian Agriculture News Agency

بازخوانی واقعه سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در«یک روز به‌خصوص»

بازخوانی واقعه سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در«یک روز به‌خصوص»

مستند «یک روز به‌خصوص» روایت شاهدان عینی از ترور آیت‌الله خامنه‌ای در ششم تیر ۱۳۶۰ امروز سه‌شنبه 5 تیر ساعت 20 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، «یک روز به‌خصوص» با نویسندگی و کارگردانی میکائیل دیانی در گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی تولیدشده است و به مناسبت سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از تلویزیون پخش خواهد شد.

این مستند در گفت‌وگو با شاهدان  با مرور فصل مهمی از معاصر ایران به بازخوانی اسناد ترور رهبر معظم انقلاب  در مسجد ابوذر تهران و جزئیات آن پرداخته است.

این مستند امشب ساعت 20 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن چهارشنبه 6 تیر ساعت 8 خواهد بود.

همچنین مستندهای «تک روز دهم» و «امید ایرانی» امروز در جدول پخش شبکه مستند سیما قرار دارند.

«تک روز دهم» به کارگردانی مصطفی سیفی روایت گر آزادی شهر موصل بعد از یک محاصره طولانی است.

در این مستند از  تصاویری دیده نشده از شهر موصل در هنگام محاصره و زندگی مردم در شرایط سخت محاصره و همچنین تصاویری کم‌نظیر از عملیات آزادسازی این شهر استراتژیک استفاده‌ شده است .  این مستند امشب ساعت 19:30 پخش و ساعت 12:30 روز آینده بازپخش خواهد شد.

مستند «امید ایرانی» به تهیه‌کنندگی  شاهرخ امیر معزی و  کارگردانی روح‌الله امیر تیمور امشب ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این مستند جذاب در گفت‌وگو با عباس کشاورز (بازیکن فوتبال) و مظفر کرامتی (بازیکن فوتبال)  به روایت  زندگی بازیکنان جانباز قطع عضو دوران دفاع مقدس پرداخته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید