Iranian Agriculture News Agency

آئین دیدار با عوامل فیلم « مکان» در موزه سینما برگزار شد

مراسم رونمایی و آئین دیدار با عوامل فیلم «مکان» شامگاه یکشنبه سوم تیر ماه در موزه سینما برگزار شد

آئین دیدار با عوامل فیلم « مکان» در موزه سینما برگزار شد

به گزارش ایانا به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، «مکان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی احمدپناه و تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان روز گذشته طی مراسمی با اجرای سید جواد یحیوی اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه رسما آغاز کرد.

در ابتدای این مراسم احمدپناه نویسنده و کارگردان «مکان» ضمن خیر مقدم به مهمانان و تشکر از عوامل فیلم گفت: فیلمی که امروز کنار هم خواهیم دید محصول یک همراهی جمعی است و اگر همت تک تک دوستان نبود به نتیجه نمی رسید. تا چند سال پیش بستری برای  اکران فیلم هایی از این دست در سینمای ما خالی بود و گروه سینمایی هنر و تجربه این امکان را فراهم کرد تا اندیشه متفاوت این گونه فیلمها را به نمایش بگذارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: چهار رفیق قدیمی چند ماه پس از کنکور، به بهانه تولد یکی از آنها که در کنکور پذیرفته نشده و اکنون عازم خدمت سربازی است،  دور هم جمع می شوند و تصمیم می گیرند شبی را به تفریح و خوشگذرانی بپردازند، ولی در شهر به جای پیدا کردن مکانی برای تفریح، با مکان های دیگری مواجه می شوند!

محمدرضا آبانگاه، بهنام خرم نیک، علیرضا کی منش، امین مقدسی، مژده دایی، پانیذ امینی، سپیده امینی، محمد براری، محمد بهمن زاده، داوود پژمان فر، عماد جاویدپور، وحید حبیبیان، علیرضا زارع پرست، شفق شکری، آزاده عبدالهی، سیامک فارسی، عماد کاظمی حاتمی، بسطام مقدسی، صادق معتمد و نکیسا نعمت نژاد  به ترتیب الفبا بازیگران « مکان» بوده اند.

سامیه لک

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید