Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

کار جهادی توام با تدبیر، دقت، برنامه‌ریزی صحیح و دور اندیشی است

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار جهادی کاری توام با تدبیر، دقت، برنامه‌ریزی صحیح و دور اندیشی است و اساس و بنیان جهاد تقوا، پاکی، صداقت، دلسوزی برای دیگران واهتمام خدمت به مردم است.

کار جهادی توام با تدبیر، دقت، برنامه‌ریزی صحیح و دور اندیشی است

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه تلاش در جهت پیشبرد اهداف جهاد کشاورزی خود جهاد بزرگی است، افزود: در استان کشاورزان، باغداران و دامداران بتوانند با کم و کیف بالاتری محصولات را عرضه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در دیدار با نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، با تشریح جایگاه کشاورزی فارس در کشور و شرح اهم فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیشرو این سازمان،  گفت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی مسئولان و مدیران امنیت و سلامت غذایی جامعه و مردم هستند.

محمد مهدی قاسمی افزود:جهادکشاورزی وظیفه هدایت، حمایت و نظارت در تامین امنیت غذایی  به عنوان پایه امنیت ملی را برعهده دارد، حافظان این امنیت با نظارت بر امر کشاورزی، مسئولیت سنگینی را عهده‌دار شدند، که همواره باید ازحمایت‌ها، تذکرات و نصایح بزرگانی چون حضرتعالی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید