Iranian Agriculture News Agency

سردار حسن کرمی:

تسلط یگان ویژه بر فضای مجازی آشوبگران را مایوس کرده است

به گفته فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، ماموریت‌های این یگان با رویکرد اجتماعی پس از همراهی مردم و شناسایی اطلاعاتی کارشناس‌ها به نتیجه می‌رسد.

تسلط یگان ویژه بر فضای مجازی آشوبگران را مایوس کرده است

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی با اشاره به این مطلب ادامه داد: داشتن آمادگی،نیاز به آموزش نوین و ایجاد زیر ساخت های مناسب دارد تا کارکنان یگان ویژه با حفظ آمادگی بتوانند در زمان نیاز با حضور سریع و به موقع با رویکرد جامعه محوری، آمادگی مقابله و بازدارندگی در برابر تهدیدات را داشته باشند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی نسبت به جمعیت  جغرافیا،تهدیدات و... خیلی مهم است، دشمن در حوادث و ماموریت های سال گذشته با استفاده از ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی به دنبال انحراف افکار عمومی و ایجاد آشوب در کشور بوده که با هوشیاری پلیس مدیریت شد،  وقتی پلیس با استفاده از تاکتیک های پیشرفته و با صلابت در صحنه ورود پیدا کند حساب وکتاب دست مخلان، آشوبگران و... می آید که این نشان از کار آمدی و فنی بودن پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ارتقاء آمادگی جسمانی را اولویت اول در آموزش های یگان ویژه عنوان و تاکید کرد: تک تک کارکنان یگان ویژه باید از آمادگی جسمانی و ورزیدگی بسیار بالایی برخوردار باشند تا در میدان عمل بتوانند به بهترین وجه ممکن انجام وظیفه نمایند،آشنایی با تجهیزات به روز، مهارت آموزی در حوزه کاری، ارتقاء روحیه معنوی واعتقادی و فراگیری آموزش های نوین متناسب با تهدیدات و گسترش جامعه محوری، راهبرد های یگان ویژه  است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید