Iranian Agriculture News Agency

امشب با حضور تینو صالحی و مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان صورت می گیرد:

افتتاح نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس»

نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» امروز یکشنبه ۳ تیرماه با با حضور تینو صالحی و مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در تیاتر باران افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس»

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش  «شبیه رهایی ورای یک نفس»به نویسندگی سروناز زمانی و به کارگردانی ساناز زمانی نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» امروز یکشنبه ۳ تیرماه ساعت ۲۱ با با حضور تینو صالحی (کارگردان و بازیگر تئاتر) و مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در تیاتر باران افتتاح می‌شود.

برای نخستین بار است که نمایشی به سوژه اهدای عضو می‌پردازد اما برخلاف بیشتر آثار ساخته شده با این موضوع که از نگاه خانواده اهداکننده‌ی عضو است، این نمایش از زاویه دید گیرنده‌ها آن را بررسی می‌کند.

آوا فیاض به عنوان مجری‌ طرح در این پروژه حضور دارد. همچنین مهدی بوسلیک، جواد پولادی، سارا شاهرودیان، شهاب عباسیان، مریم نقیبی (به ترتیب الفبا) در این نمایش بازی می‌کنند.همچنین از صدای الهام شعبانی در این اثر استفاده شده است.

«شبیه رهایی ورای یک نفس» برگزیده بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی از دومین جشنواره تئاتر شهر در سال ۹۲ شده‌است.

اجرای تازه نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» اولین اجرای عموم حرفه‌ای این کارگردان محسوب می‌شود و تغییرات زیادی در نمایشنامه و بازیگران نسبت به اجرای جشنواره دارد.

فواد خراباتی (طراح صحنه و‌مدیر تولید)، آوا فیاض (طراح لباس)، سینا افشار (طراح گرافیک)، کامیار وزیری(انتخاب موسیقی)، محسن رشیدی (دستیار کارگردان) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید