Iranian Agriculture News Agency

دستور ویژه رییس پلیس کشور:

با شیشه‌ی دودی خودروها برخورد شود

از نظر پلیس اگر خودرویی داخلش مشخص نشود باید با آن برخورد شود

رییس پلیس کشور دستور داد تا از امروز با بی‌حجابی در خودروها، آلودگی صوتی و دودی کردن شیشه‌ها برخورد شدید شود.

با شیشه‌ی دودی خودروها برخورد شود

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در اولین نشست فصلی مدیران ستادی و روسای پلیس‌های راه و راهور ناجا برای توضیح دستور ویژه‌ی خود گفت: هنجارشکنی در خودرو، آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس، بی حجابی، سرعت‌هایی که باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شود و ... از جمله مواردی است که پلیس باید طبق قانون با آنها برخورد کند و در هر جایی که امکان متوقف کردن خودرو وجود ندارد باید شماره پلاک این خودروها یادداشت شده تا با آنها برخورد شود.

او برخورد با این موارد را جزء وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی برشمرد و گفت:‌ باید جلوی دور دور خودروها نیز گرفته شود. این کارها یعنی چه که چند ماشین در چند نقطه مدام یک مسیری را تکرار می کنند و باعث نارضایتی ساکنان و کسبه شوند. باید با این موارد برخورد شود و البته نوع وسیله نقلیه نیز برای ما فرقی ندارد و ملاک رعایت قانون و مقررات است.

فرمانده نیروی انتظامی به برخورد با شیشه‌های دودی نامتعارف نیز تاکید کرد و گفت:‌قانون یک معیار و دستورالعملی برای شیشه‌های دودی پیش بینی کرده است که بر اساس آن باید میزان تیرگی شیشه 30 درصد باشد. اگر دودی بودن شیشه بیشتر از این حد بود باید با آن برخورد شود. خودرویی که داخلش مشخص نشود برای مردم ناامن است و اتفاقاتی هم در این راستا رخ داده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید