Iranian Agriculture News Agency

سازمان نظام وظیفه:

مشمولان سرباز وظیفه فراخوانده شدند

این مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در سپاه پاسداران سپری و سپس در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند

براساسا اعلام سازمان نظام وظیفه همه‌ی مشمولان سرباز معلم که برگ آماده خدمت برای یکم تیرماه را دریافت کرده‌اند باید روز شنبه به مراکز آموزش نیروهای مسلح معرفی کنند.

مشمولان سرباز وظیفه فراخوانده شدند

 

به گزارش خبرگزای ایانا به نقل از سازمان نظام وظیفه، این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری می کنند و پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.البته مشمولانی که امریه سرباز معلمی برای آنان صادر نشده ،می بایست برای پیگیری درخواست خود به آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.

همچینین این اطلاعیه آورده است: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود. مشمولان می بایست برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و ... را هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید