Iranian Agriculture News Agency

معاون پارلمانی رییس‌جمهور خبر داد

ماموریت وزیر دادگستری برای پیگیری پرونده ایرانشهر

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در دیدار با نماینده مردم ایرانشهر از پیگیری موضوع تجاوز به دختران در این شهر و ماموریت ویژه وزیر دادگستری در این مورد خبر داد.

ماموریت وزیر دادگستری برای پیگیری پرونده ایرانشهر

به گارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسینعلی امیری به درخواست محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مورد حادثه‌ی نگران‌کننده‌ی تجاوز به دختران در ایرانشهر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

امینی‌فرد در این دیدار به تشریح شرایط‌ نگران‌کننده‌ی ایران‌شهر برای خانواده‌ها گفت: این حادثه احساسات مردم منطقه را جریحه‌دار کرده است.

او با توضیح در مورد وضعیت پرونده تا امروز که توسط مقامات امنیتی و قضایی شهر در حال پیگری است از معاون پارلمانی رییس‌جمهور خواست که موضوع و ابعاد این حادثه با دقت بیشتری در دولت پیگری شود.

نماینده مردم ایرانشهر با تشریح شرایط زندگی مردم در این شهر و تلاش برای بهبود و تغییر ساختارهای سنتی و اقدامات فرهنگی ادامه داد: تاکنون این شهر با همراهی و همکاری مردم و نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده‌ای که برای رونق ایرانشهر به این دیار برگشته بودند، در حال رشد و تغییر در شرایط اقتصادی خود بود، اما هم‌اکنون بیمآن می‌رو د که با شرایط پیش‌آمده و نگرانی خانواده‌ها محدودیت‌های شدید فرهنگی و سنتی باردیگر پررنگ‌تر شود.

امینی فرد با تاکید بر لزوم حذف حاشیه‌نشینی و اختلاف طبقاتی در منطقه خواستار توجه ویژه دولت به مشکلات منطقه و رفع نگرانی مردم منطقه‌ی ایرانشهر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید