Iranian Agriculture News Agency

شهرستانی‌ها بازی‌های جام جهانی را با بلیت‌های ارزان‌تر می‌بینند

فروش 21 هزار بلیت اکران جام جهانی در سینماهای ایران

با وجود آنکه اکران بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در سینماهای پایتخت با بلیت های 20 هزارتومانی و حداقل 15 هزار تومانی انجام می‌شود، اما شهرستانی‌ها این شانس را دارند که رقابت‌های مذکور را با پرداخت 10 هزار تومان کمتر نسبت به تهرانی‌ها تماشا کنند.

فروش 21 هزار بلیت اکران جام جهانی در سینماهای ایران

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری ایانا،استقبال شگفت انگیز مردم از اکران بازی های تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی فوتبال 2018 روسیه چنان بوده که بلیتهای در نظر گرفته شده برای آن تا کنون همگی به فروش رسیده اند.

این سولد اوت قابل توجه در حالی صورت گرفته است که بلیت این بازی ها با قیمت بالای 20 هزار تومان عرضه شده است و پیش از این گفته می شد امکان فروش همه آنها با توجه به کاهش شمار سینماروها وجود ندارد.

ضمن اینکه برخی از سینماها در تهران و شهرستانها با نظر به همین استقبال گرم و سخاوتمندانه،حتی بر خلاف قانون چهار سالن خود را برای پخش این بازیها اختصاص داده اند.این در حالی است که طبق اعلام شورای صنفی نمایش پردیسهای سینمایی تنها اجازه اکران بازیها در دوسالن را دارند.

فروش کامل بلیت های نسبتا گران این بازیها چنان بوده که شنیده می شود سینماداران و برخی تهیه کنندگان که سودی مساوی را از محل فروش بلیتها دریافت می کنند، بشدت مشتاق صعود ایران به مرحله بعد و امکان تکرار پخش بازیها شده اند.

در همین حال سینماهای تک سالنه در شهرستانها این بازیها را با قیمت بلیت 10 هزار تومان اکران  می کنند که سینما سپهر شهر ساری از این دست است. با این حال اغلب پردیس ها در شهرستانها نیز از جمله پردیس هویزه در مشهد قیمت بلیتها را همان بیست هزار تومان تعیین کرده اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید