Iranian Agriculture News Agency

برترینها به انتخاب مردم در مسابقه «دستم را بگیر»

هشت گروه در برنامه «دستم را بگیر» بیشترین آراء مردمی را کسب کردند.

برترینها به انتخاب مردم در مسابقه «دستم را بگیر»

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی برنامه،آراء مردمی برنامه رئالیتی شو «دستم را بگیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب تا این مرحله از پخش مشخص شد.

گروه ۱ با سرپرستی ایمان کحوری در منطقه جنوب کرمان ، گروه ۲ متشکل از زوج جوان تهرانی با موضوع کمک به یک دختر بچه بیمار در جزیره مینوی خرمشهر، گروه ۳ متشکل از دو دانشجوی تهرانی با موضوع جلوگیری از فروش کلیه، گروه ۵ به سرپرستی خانم شکوفه نوری با موضوع اهدای عضو ، گروه ۷ به سرپرستی آقای امیری در شهرستان آران و بیدگل ، گروه ۸ به سرپرستی خانم شاهوردی در مشهد مقدس ، گروه ۶ با موضوع بچه های کار در تهران و گروه ۴ با موضوع کولبری در کردستان به ترتیب بیشترین رای مردمی را به دست آوردند. البته هنوز زمان برای  انتخاب مردمی گروه‌های داوطلب وجود دارد.

برای شرکت در این رقابت خَیرانه هشت گروه داوطلب انتخاب شدند و ماه ها در این مسابقه حضور داشتند.

هدف از مستند - مسابقۀ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد خیر جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آن‌ها بدون استفاده کمک از نهاد‌ها و امکانات دولتی را دارند. «یک نفر را به زندگی برگردانیم» شعار این برنامه است.

رئالیتی شو«دستم را بگیر» روزهای زوج شب ها ساعت 21 از شبکه افق پخش می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید