Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی استان همدان:

هزینه در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری است

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هزینه در بخش کشاورزی نوعی سرمایه‌گذاری است که توسعه استان را رقم خواهد زد.

هزینه در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، سردار بخش‌علی کامرانی صالح در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی که بمناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد، به اهمیت امنیت غذایی در هر جامعه اشاره کرد و  گفت: بخش کشاورزی دارای جایگاهی استراتژیک و مهم در کشور است و توسعه این بخش می‌تواند توسعه کشور را به ارمغان آورد.

او تفکر جهادی را اصلی مهم در سازمان جهاد کشاورزی دانست و افزود: از روزهای نخستین انقلاب جمهوری اسلامی ایران به واسطه تفکر جهادی حاکم بر این مجموعه اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه کشور صورت گرفت و امروز نیز با تفکر و روحیه جهادی می‌بایست  به فراخور مشکلات موجود پیگیر رفع آنها بود.

رئیس پلیس استان همدان گفت: با تحولات ایجاد شده در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی و همچنین چالش‌های پیش روی این بخش به ویژه بحران آب می‌بایست اقدامات متناسبی صورت گیرد برای مثال آگاه سازی کشاورزان از بحران آب یکی از مسایل مهم پیش روی جامعه و این سازمان محسوب می‌شود.

او در ادامه به همکاری نیروی انتظامی استان با بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل مطلوبی بین نیروی انتظامی استان و سازمان جهادکشاورزی وجود دارد که این تعامل قابل تقدیر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این دیدار به حمایت از کشاورزان در قالب سیاست‌های راهبردی وزارتخانه اشاره کرد و گفت: اقدامات نوین و چشمگیری در بخش کشاورزی استان همدان در حال انجام است که در سطح کشور بی‌نظیر است برای مثال می‌توان از احداث باغ مادری نهال گردو در شهرستان تویسرکان نام برد.

منصور رضوانی جلال افزود: خوشبختانه بین دستگاه‌ها در سطح استان همدان هماهنگی خوبی وجود دارد که هماهنگی بین نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی از مصادیق این تعاملات است.

رضوانی جلال ادامه داد: بخش کشاورزی در استان همدان دارای جایگاه ویژه‌ای است بطوریکه بخش قابل توجهی از اشتغال و تولید ارزش افزوده استان به این بخش اختصاص دارد.

او  با تقدیر از کشاورزان استان ادامه داد: جایگاه برتر بخش کشاورزی در استان همدان با همت کشاورزان بدست آمده و کشاورزان این استان بیش از 5 درصد کشاورزان برتر و پیشرو کشور را تشکیل می دهند.

در این دیدار فرمانده انتظامی همدان با اهداء لوح تقدیر از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید