Iranian Agriculture News Agency

استقبال اصولگرایان از رئیس‌جمهور نظامی

اولین کاندیدای 1400 ظهور کرد

سردار حسین دهقان در سودای پاستور

وقتی محمدعلی پورمختار، نماینده اصولگرای مجلس از ضرورت روی کار آمدن یک رئیس‌جمهور نظامی سخن گفت همه صورت‌ها به سوی سردار سلیمانی برگشت اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سرتیپ حسین دهقان مشاور صنایع دفاعی فرمانده کل قوا اولین چهره‌ نظامی با سودای ریاست‌جمهوری است.

اولین کاندیدای 1400 ظهور کرد

به گزارش ایانا روزنامه اعتماد نوشت: بنابر اخبار غیر رسمی وزیر دفاع دولت یازدهم عزم خود را جزم کرده تا بعد از استعفا در واپسین روزهای قبل از انتخابات ١٤٠٠ لباس نظامی را درآورده و کت و شلوار ریاست‌جمهوری به تن کند.

این نخستین گام عملی اصولگرایان برای تحقق ایده رییس‌جمهور نظامی است. ایده‌ای که ابراهیم فیاض جامعه‌شناس اصولگرا بسیار از آن دفاع کرده و گفته بود که جامعه آماده پذیرش رییس‌جمهور نظامی است. صحبت از رییس‌جمهور نظامی با وجود حرف‌های فیاض مبنی بر ضرورت روی کار آمدن یک دیکتاتور و جلوگیری از فروپاشی یا اظهارات حسین‌ الله‌کرم در مورد احتمال کاندیداتوری سردار سلیمانی خیلی جدی گرفته نشده و بعد از چند روز از سرخط اخبار رسانه‌ها رخت بربست. رسانه‌های اصلاح‌طلب در حالی این موضوع را به فراموشی سپردند که اصولگریان نه در حرف بلکه در عمل آن را پی گرفتند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید