Iranian Agriculture News Agency

گزارش اکران

«دلم می خواد»،پرفروش ترین تازه نفس

با تغییر ترکیب فیلم‌های روی پرده از چهارشنبه هفته گذشته که به اکران عید فطر شناخته می‌شود، سه فیلم جدید روی پرده رفتند. از این میان ساخته بهمن فرمان آرا بیش از دو فیلم دیگر فروخت.

«دلم می خواد»،پرفروش ترین تازه نفس

به گزارش خبرنگار فرهنگ  و هنر ایانا، فیلم «دلم می‌خواد» پس از سه روز اکران بیش از 232 میلیون تومان فروخته است که در مقایسه با دوفیلم جدید دیگر ،پرفروش ترین اثر محسوب می شود.البته به نظر می‌رسد برگزاری بازی‌های جام جهانی تاثیر زیادی روی کاهش فروش ساخته فرمان آرا و فیلم‌های دیگر داشته است.در غیر این صورت افتتاحیه «دلم می‌خواد» با وجود نام محمدرضا گلزار و اعتبار کارگردانش و نیز مضمون خاص آن باید بیش از این رقم می‌بود.

«دشمن زن» کمدی عامه پسندی که نخستین ساخته کارگردانش کریم امینی است، با 170 میلیون تومان فروش بعد از «دلم می خواد» ایستاد.

«در وجه حامل» درام اجتماعی بهمن کامیار بسیار کمتر از دو رقیب تازه آمده اش فروخت؛چیزی در حدود 26 میلیون تومان که اصلا قابل قبول نیست.فیلم با آنکه از تیزرهای تلویزیونی زیادی برخوردار است، اما احتمالا به دلیل ترکیب غیر گیشه ای بازیگران و مضمون تلخش نتوانسته فعلا توجه تماشاگران را به خود جلب کند.

فروش دیگر فیلمهای روی پرده طبق اعلام سینما تیکت از این قرار است(ارقام به تومان است)

مصادره

۱۵,۵۷۰,۶۰۷,۰۰۰

لاتاری

۱۴,۶۸۶,۸۵۷,۰۰۰

به وقت شام

۱۳,۰۲۹,۵۳۴,۰۰۰

تگزاس

۹,۸۰۹,۱۰۹,۰۰۰

لونه زنبور

۹,۰۵۹,۶۱۲,۰۰۰

فیلشاه

۷,۵۳۰,۶۷۹,۰۰۰

خجالت نکش

۲,۸۲۶,۲۳۹,۰۰۰

عصبانی نیستم!

۲,۷۹۹,۶۳۵,۰۰۰

چهار راه استانبول

۲,۵۴۱,۲۷۲,۰۰۰

خرگیوش

۲,۰۱۶,۴۵۹,۰۰۰

خوک

۱,۰۵۱,۴۲۷,۰۰۰

فِراری

۵۲۹,۰۵۰,۰۰۰

آن‌سوی ابرها

۱۹۳,۰۰۹,۰۰۰

جشن دلتنگی

۱۸۷,۵۱۱,۰۰۰

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید