Iranian Agriculture News Agency

رئیس شورای اسلامی شهرستان از چالش حمل و نقل گفت

سمیرم پایانه مسافربری مرکزی ندارد

پایانه مسافربری مرکزی یک معضل اساسی

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمیرم با تأکید بر نقش اثرگذار جانمایی و احداث ترمینال مسافربری مرکزی بر ساماندهی حمل و نقل، افزود: چالش بزرگ حمل و نقل این شهرستان، فقدان ترمینال مسافربری مرکزی است.

سمیرم پایانه مسافربری  مرکزی ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمیرم، جلسه شورای هماهنگی مدیریت ترافیک شهرستان سمیرم دیروز در سالن اجتماعات فرماندرای شهرستان سمیرم، برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست فرماندار و حضور اعضای شورا برگزار شد، حیدری رئیس شورای اسلامی شهرستان سمیرم، اظهار کرد: در حال حاضر ضرورت حمل و جابه‌جایی سالم مسافران، بر لزوم جانمایی و احداث ترمینال مسافربری مرکزی در شأن شهرستان سمیرم، دلالت دارد.

او، افزود: امروز با پیچیدگی روزافزون شهرستان سمیرم، اثرات منفی فقدان ترمینال مسافربری مرکزی بیشتر از گذشته احساس می‌شود، چرا که این مسأله نقشی اثرگذار در ساماندهی ترافیک و تأمین امنیت مسافران حین سفر دارد.

حیدری، گفت: هر چند در جلسات گذشته با احداث ترمینال مرکزی مسافربری در این شهرستان موافقت نشد، ولی ترمینال مرکزی شهرستان سمیرم این شهرستان را تحت فشار گذاشته است.

او به معضلات موجود راه‌های ارتباطی بخش دناکوه پرداخت و گفت: در دناکوه سه راهی کهنکان، سه راهی لرکش و کیفته و سه راهی کره‌دان، با مشکلاتی مواجه است که رفع مشکلات موجود میسرهای ذکر شده، بر لزوم تأمین اعتبار دلالت دارد.

مسئولان اعتبارات راه‌سازی بخش وردشت را تأمین کنند

علیرضا فخری‌زاده،  در جلسه شورهای ترافیک شهرستان سمیرم که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نقش اعتبارات ریالی بر تسهیل در امر اجرای پروژه‌های راه‌سازی روستایی بر کسی پوشیده نیست.

بخشدار بخش وردشت شهرستان سمیرم، افزود: یکی از بزرگترین وظایف کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سمیرم، تأمین اعتبارات این بخش است و در این راستا اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم نیز وظیفه تأکید شده دارد.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبارات راه‌سازی و راه‌داری در منطقه وردشت شهرستان سمیرم، نقشی اثرگذار برای رفع و یا کاهش مشکلات راه روستایی این بخش دارد، اذعان داشت: استفاده عمومی و بخش عشایری از راه‌های روستایی منطقه وردشت خود گویای اهمیت موضوع تردد و عبور و مرور بر امرار معاش است.

فخری‌زاده همچنین از آمادگی بخشداری بخش وردشت شهرستان سمیرم در موضوع نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، سخن گفت و تصریح کرد: تسریع در عمل به نیازهایی که هست عاملی مهم برای پیشرفت و آبادانی منطقه وردشت است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید