Iranian Agriculture News Agency

معرفی فیلم های شبکه سه سیما در عید فطر

به مناسبت عید سعید فطر ، فیلم‌های سینمایی «رفیق بد»، «موعد مقرر» و « من و اسب آبی»، از پنجشنبه24 تا شنبه 26 خرداد ماه طبق زمان‌های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد .

معرفی فیلم های  شبکه سه سیما  در عید  فطر

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه سه،فیلم سینمایی رفیق بد  محصول  1386 ایران به کارگردانی عباس احمدی مطلق است که پنجشنبه 24 خرداد ساعت 10:40 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . 

ایرج طهماسب و  حمید جبلی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در خلاصه داستان آمده است :حبیب پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد و سراغ دوست قدیمی اش عزیز که در یک آسایشگاه روانی بستری است، می رود. عزیز حرف نمی زند و حبیب را نمی شناسد. به توصیه پزشک، حبیب به تعریف ماجرای دوستی خود و عزیز در حضور او می پردازد. حبیب و عزیز از کودکی با هم دوست بوده اند و در یک بانک کار می‌کرده‌اند. شغل آنها در بانک حمل و نقل بسته‌های پول بوده و  در آخرین روز خدمت شان چند نفر مقدار زیادی دلار از آنها می‌دزدند. هر دو که در جریان سرقت زخمی و بیمار شده‌اند، برای پیداکردن پول‌ها دست به کار می‌شوند. در درگیری بین پلیس و دزدان همه چیز آتش می‌گیرد و ...

فیلم سینمایی موعد مقرر  Due date   به کارگردانی تود فیلیپس جمعه 25 خرداد ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم  داستان همسر پیتر  است که باردار است و تصمیم دارد هر چه سریعتر خود را با هواپیما به لس‌آنجلس برساند . در مسیر با مردی همراه می‌شود که با کارهای خود  موجب دردسر پیتر شده و باعث می‌شود از پرواز جامانده و علی رغم میل خود در سفری طولانی با خودرو همراه و همسفر با "ایتان "شود. از مرز و مشکلات گوناگون  سر راه آنها سبز می‌شود تا پیتر را از حضور به موقع برای زایمان همسرش محروم کند. ولی سرانجام پیتر .... 

این فیلم با ژانر حادثه‌ای_طنز محصول انگلستان در سال 2010  است که بازیگرانی چون رابرت دانی جی آر، زاچ گالیافیا ناکیس ،تود فیلیپس و میشله موناگان در آن نقش آفرینی می‌کنند. 

فیلم سینمایی من و اسب آبی I'm for the Hippopotamus  به کارگردانی ایتالو زینگارللی،شنبه 26 خرداد ساعت  10:40 روی آنتن شبکه سه سیما  قرار می‌گیرد .این فیلم روایت تام و پسر عمویش اسلیم است که در آفریقا زندگی می کند  و برای کمک و نجات جان حیوانات آن منطقه به آنجا رفته و جلوی مرد قاچاقچی و زورگوی منطقه را می گیرند و ... این فیلم محصول 1979 ایتالیااست که  بازیگرانی  چون ترنس هیل ، بود اسپنسر   و جو باگنر در این فیلم بازی کرده اند  .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید