Iranian Agriculture News Agency

قاسم میرزایی نکو درگفت‌وگو با ایانا:

برخی با شلوغ بازی برای دولت مشکل ساز شده‌اند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی: دولت سعی دارد که با دیپلماسی و گفت‌وگوهای خود با دنیا مشکلات را حل کند. اما متاسفانه بعضی از افراد در داخل کشور برای دولت مسئله درست میکنند. برخی با نوشتن طومار وشلوغ بازی وغیره برای دولت مشکل ساز شده‌اند.

برخی با شلوغ بازی برای دولت مشکل ساز شده‌اند

قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند وفیروزکوه در گفت وگو با خبرگزای ایانا، درباره چالش‌های دولت در حوزه اشتغال، گفت: کشور برای حل مشکل اشتغال دچار مشکل‌های ساختاری و بودجه‌ای است. البته تمام این مشکلات اشتغال به دولت بر نمی‌گردد، بلکه کشور دچار مشکلات اساسی برای حل مشکلات اشتغال است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی درباره مشکلات خارجی که دولت برای ایجاد اشتغال در کشور دارد، گفت: دولت سعی دارد که با دیپلماسی و گفت‌وگوهای خود با دنیا مشکلات را حل کند. اما متاسفانه بعضی از افراد در داخل کشور برای دولت مسئله درست میکنند. برخی با نوشتن طومار وشلوغ بازی وغیره برای دولت مشکل ساز شده‌اند. کشوری که این طور هر روز دچار چالش‌هایی فراوانی می‌شود، نمی‌تواند در ابعاد مختلف سیاسی،اقتصادی،اجتماعی به نتیجه برسد.اگر هماهنگی درکارها بین مسئولین وجود داشته باشد مشکلات حل خواهد شد.

او در ادامه درباره فعالیت خصمانه آمریکا برعلیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت آمریکا همیشه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است. با توجه به فشارهایی که از طرف آمریکا وارد کشور می‌شود نباید ما هم در داخل هر روز دچار تشنج و درگیری باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت کمیته رفع حصر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاقات‌های امیدوار کننده‌ای داشتند، و آن ها هم به ما قول هایی دادند. با پیگیری هایی که انجام دادیم این پرونده به شورای عالی امنیت ملی تحویل داده شد. شورای عالی امنیت ملی و در صدر آن رئیسجمهوری باید تصمیم نهایی خود برای رفع حصر  را بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید