Iranian Agriculture News Agency

کمیسیون کشاورزی از پاسخ اردکانیان قانع شد

ایانا-سیاست و دیپلماسی: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: گرچه نمایندگان از پاسخ وزیر نیرو قانع شدند ولیکن مقرر شد وزارت نیرو به تعدادی از نمایندگان سؤال‌کننده گزارش دهد و همچنین نحوه رفع مشکلات بیان‌شده را برای آنان مشخص کند.

کمیسیون کشاورزی از پاسخ اردکانیان قانع شد

به گزارش «خبرگزاری ایانا» علی‌اکبری، در خصوص حضور وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در راستای پاسخگویی به سؤال نمایندگان این کمیسیون گفت: محور سؤال نمایندگان از وزیر نیرو در خصوص عدم رعایت قوانین در مورد حق آبه‌های صنعت کشاورزی، عدم اعمال مدیریت منابع آبی، کم‌توجهی به مسائل زیست‌محیطی، دلیل نبود آب شرب در برخی مناطق بود.

اکبری تصریح کرد: علیرغم سختی‌هایی که در حوزه تأمین آب کشور وجود دارد اما تلاش خواهد شد تا با تعامل کمیسیون کشاورزی و دستگاه‌های اجرایی، مسائل کشور درزمینهٔ تأمین آب حل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مقرر شد وزارت نیرو به تعدادی از نمایندگان سؤال‌کننده گزارش ارائه کند و همچنین نحوه رفع مشکلات بیان‌شده را برای آنان مشخص کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‌طور مثال در استان اصفهان در برخی از مناطق با مشکل کمبود تأمین آب شرب روبرو هستیم و مقررشده است یک هیئت به کارشناسی به منطقه اعزام شوند تا به مسائل رسیدگی کنند.

وی گفت: تعهدات دولت در خصوص راهکارهای تعادل‌بخشی به منابع آب باید موردتوجه قرار گیرد.

گفتنی است اردکانیان وزیر نیرو به سؤالات محمودزاده نماینده مهاباد، ایران‌نژاد نماینده چابهار، نیک زادی نماینده بم، قره‌خانی نماینده علی‌آباد کتول، حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، یوسفی نماینده اهواز، صباغیان نماینده مهریز و بافق، پور حسین نماینده پارس‌آباد و یارمحمدی نماینده زاهدان در مجلس پاسخ داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید