Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

‌کشاورزی باید به حوزه فرهنگ عمومی وارد شود

افزایش دانش فنی تولیدکنندگان محصولات شیلاتی ضرورت است

ایانا-جامعه و فرهنگ: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این‌که معرفی خدمات تولیدکنندگان در عرصه شیلات و افزایش دانش فنی و انتقال نوآوری‌ها و فرهنگ‌سازی ضرورت است بر ورود مباحث کشاورزی در حوزه فرهنگ عمومی تأکید کرد.

‌کشاورزی باید به حوزه فرهنگ عمومی وارد شود

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید برای معرفی خدمات تولیدکنندگان در عرصه شیلات و افزایش دانش فنی و انتقال نوآوری‌ها و فرهنگ‌سازی اقدام کنیم.

آیت‌الله سید رضا تقوی در مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان شیلات ایران با بیان این‌که با ترسیم هرچه بهتر سیمای شیلات ایران به عظمت خالق و جهان آفرینش بیشتر پی می‌بریم، گفت: این صحنه عرصه معرفت‌شناسی و رسیدن به محور اصلی خلقت و آفرینش است.

وی افزود: اگر در مباحث شیلاتی فرهنگ‌سازی کنیم، ساحل‌نشینان و صیادان خود از دریا و منابع ذی‌قیمت آن حفاظت خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: به همان مقدار که به فکر زندگی تولیدکنندگان در عرصه شیلات هستیم باید برای معرفی خدمات آن‌ها و افزایش دانش فنی و انتقال نوآوری‌ها و فرهنگ‌سازی هم اقدام کنیم.

آیت‌الله تقوی با اشاره به این‌که حوزه نمایندگی ولی‌فقیه تلاش می‌کند تا ارزش کار شما عزیزان را بداند و به دیگران معرفی کند، تصریح کرد: ما می‌خواهیم در حوزه فرهنگ عمومی مباحث کشاورزی را وارد کنیم.

وی گفت: همین فرهنگ‌سازی است که اقتصاد مقاومتی را به نتیجه می‌رساند.

در ابتدای این مراسم، دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران،گزارشی از فعالیت‌های شیلات کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و روند توسعه و پیشرفت این حوزه ارائه کرد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پرویز پور به‌عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان شیلات منصوب و معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحیدی نژاد مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان قدردانی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید