Iranian Agriculture News Agency

در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران

شهردار تهران سوگند خورد

شفافیت، پاسخگویی، جریان آزاد اطلاعات و انتخاب همکاران پاک‌دست و شایسته از قول‌های شهرداران تهران است

ایانا-جامعه و فرهنگ: محمدعلی افشانی دومین شهردار منتخب شورای پنجم شهر تهران پس از قرائت سوگندنامه در صحن شورا کار رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار تهران سوگند خورد

شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز سی‌ام اردیبهشت با حضور شهردار جدید پایتخت محمدعلی افشانی که به‌منظور قرائت سوگندنامه در صحن شورا حاضر شده بود، آغاز شد. متن سوگند نامه شهردار تهران به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

من به‌عنوان شهردار منتخب شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش در پیشگاه قرآن کریم و در برابر شورای شهر و شهروندان گران‌قدر تهران به پروردگار یکتا سوگند یاد می‌کنم که:

۱. در اجرای تمامی مأموریت‌های محوله، همواره خداوند بزرگ را شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار خویش بدانم.

۲. برای انجام هرچه بهتر وظایف خود تمام دانش و تجربه خویش را با انتخاب همکاران و مدیرانی امین، پاک­دست و شایسته توأمان بکار گیرم.

۳. با بهره‌مندی از خرد جمعی و با تکیه بر اصل مشارکت مردم در امور، برای نیل به اهداف و برنامه‌های توسعه پایدار شهری شرایط مناسب را فراهم سازم.

۴. در راستای شفافیت بخشی به امور، پاسخگویی به افکار عمومی، توجه به جریان آزاد اطلاعات، پذیرش نظارت جامع و اجرای کامل مصوبات قانونی شورای محترم را نصب العین قرار دهم.

۵. عدالت در توزیع منابع و اغتنام فرصت‌ها، رعایت صرفه و صلاح جامعه و مبارزه با فساد و خودکامگی را سرلوحه فعالیت‌های خود و همکارانم قرار دهم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید