Iranian Agriculture News Agency

ذخیره‌سازی 2 هزار و 594 تن کالای اساسی ماه رمضان در سیستان وبلوچستان

ایانا-سیستان و بلوچستان : مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: 2 هزار و 594 تن انواع کالای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی 2 هزار و 594 تن کالای اساسی ماه رمضان در سیستان وبلوچستان

سیامک سرابندی گفت: با اقدامات انجام شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان کالاهای ضروری مردم سیستان و بلوچستان به‌اندازه کافی در انبارها ذخیره‌سازی شده و مردم نگران تأمین اقلام موردنیاز خود برای ماه پر خیروبرکت رمضان نداشته باشند.

وی افزود: بر این اساس 6 قلم کالای اساسی شامل روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ منجمد و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان ذخیره‌سازی شده است.

سرابندی با بیان اینکه همزمان باماه مبارک رمضان توزیع این اقلام در استان آغاز می‌شود گفت: قیمت این کالاها برای مصرف‌کننده مرغ منجمد کیلویی 6 هزار و 200 تومان، گوشت قرمز 23 هزار تومان، تخم‌مرغ شانه‌ای 12 هزار و 600 تومان تعیین‌شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین روغن نباتی 15 درصد کمتر از قیمت درج‌شده روی درب آن به فروش می‌رسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قیمت شکر درب کارخانه 2هزار و 722 تومان که پس از انتقال به شهرستان‌ها قیمت برای مصرف‌کننده تعیین و عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال سه نوع برنج برای مصرف مردم سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌شده است گفت: هر کیلوگرم برنج هندی کد 1121 به قیمت 56 هزار ریال، تایلندی هومالی 39 هزار ریال و هندی پی آر 11 نیز 26 هزار ریال تعیین شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید