Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

شاهرود قطب کشاورزی اما محروم از امتیازها

سرمازدگی در شاهرود بیداد می‌کند

ایانا-سمنان : نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهرود به بهانه قطب کشاورزی از خیلی چیزها محروم مانده است و امروز سرمازدگی در شهرستان شاهرود بیداد می‌کند.

شاهرود قطب کشاورزی اما محروم از  امتیازها

به گزارش «ایانا» حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه گفته می‌شود شاهرود قطب کشاورزی استان سمنان است، گفت:  البته من می‌گویم نیستیم. به بهانه قطب کشاورزی از خیلی چیزها محروم ماندیم و از توسعه بازماندیم و مشکل اساسی مردم شاهرود کمبود آب آشامیدنی است؛ آب چشمه‌های قطری به شاهرود نرسید و سد کالپوش هم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد و وزیر قول داد که مشکل آب آشامیدنی منطقه کالپوش برطرف شود و ما از کشاورزی بازماندیم.

وی با بیان اینکه از صنایع تبدیلی محروم هستیم، اضافه کرد: سرمازدگی در شهرستان شاهرود بیداد می‌کند و کسی به داد ما نرسید؛ البته از ستاد بحران کشور تشکر می‌کنیم که آمدند و بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات صادراتی محصولات کشاورزی گفت: امروز اتفاقی در این زمینه نیفتاده است و تلاش داریم که توسعه شرق استان سمنان محقق شود و برای فرودگاه شاهرود نیز مردم تلاش دارند که باشد و محقق شده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید