Iranian Agriculture News Agency

حاتمیان خبر داد/

نشست کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تنظیم بازار ماه رمضان

ضرورت اقدامات جدی دولت در جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از نشست این کمیسیون درباره تنظیم بازار ماه رمضان خبر داد.

نشست کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تنظیم بازار ماه رمضان

به گزارش «ایانا»عبدالله حاتمیان عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن  ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به نزدیک شدن  ایام ماه مبارک رمضان، شاهد  نوساناتی در قیمت محصولات دامی و کشاورزی در بازار هستیم.

نماینده مردم درگز در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت در گوشت، مرغ و دیگر محصولات باعث شکایت مصرف کنندگان شده است، اظهار داشت: درخواست ما از دولت و به‌خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که اقدامات لازم در جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام ماه مبارک رمضان را انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  ضمن درخواست از سازمان تعزیرات مبنی بر برخورد جدی با متخلفان، اظهار داشت: همواره با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان قیمت محصولات دامی و کشاورزی از قبیل لبنیات، گوشت، مرغ و غیره بی‌رویه افزایش می‌یابد و عده‌‌ای سودجو بازار را ملتهب می‌کنند.

حاتمیان با بیان اینکه دولت باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان را در دستور کار جدی قرار دهد، گفت: افزایش قیمت در محصولات لبنی و پروتئینی باعث شده تا قدرت خرید مردم، به‌ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد روز‌به‌روز کاهش یابد.

نماینده مردم درگز در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیسیون کشاورزی مجلس انجام داده‌ایم، مقرر شده تا نشستی با تعدادی از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز اتاق اصناف پیرامون وضعیت تنطیم بازار ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید