Iranian Agriculture News Agency

توسط صندوق احیا انجام می‌شود

13 بنای تاریخی در 8 استان کشور به مزایده گذاشته می‌شود

ایانا-جامعه و فرهنگ: صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، 13 بنای تاریخی را در 8 استان کشور به مزایده گذاشت.

13 بنای تاریخی در 8 استان کشور به مزایده گذاشته می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، این صندوق در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی خانه‌های معبودی، سرخه‌ای و ناصح‌زاده تبریز و خانه امیرارشد ورزقان آذربایجان شرقی، خانه‌های بخردی و آبشنگ اصفهان، حمام پیرزرگر اردبیل، قلعه کنجانچم ایلام، کاروانسرای ایوانکی استان سمنان، کاروانسرای زعفرانیه سبزوار و کاروانسرای مهر جاده شاهرود- سبزوار استان خراسان رضوی، خانه فیض مهدوی کرمانشاه و خانه افشاریان شیراز استان فارس را به مزایده گذاشته شده است.

متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت 10 روز از تاریخ نشر آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه مورخ 29 اردیبهشت‌ماه 97 مهلت دارند برای دریافت اسناد مزایده از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا مراجعه کنند یا با تلفن 33992016-021 تماس بگیرند.

همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق احیا و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات اطلاعات لازم را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت اسناد مزایده باید نماینده خود را به‌صورت کتبی به دبیرخانه معرفی کنند.

شرکت‌کنندگان در مزایده باید ظرف مدت 10 روز از تاریخ پایان مهلت دریافت اسناد، حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 12 خردادماه 97 مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه دهند و رسید دریافت کنند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یک‌شنبه مورخ 13 خردادماه 97 رأس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احیا خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت chre.ir دریافت کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید