Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان:

اهدای رایگان ۱۳۸۰ فقره سند زمین کشاورزی به مردم مناطق محروم استان گلستان

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: یک هزار و ۳۸۰ فقره از اسناد اراضی کشاورزی علوی به‌صورت رایگان به مردم مناطق محروم در شهرستان آق‌قلا استان گلستان واگذار می‌شود.

اهدای رایگان ۱۳۸۰ فقره سند زمین کشاورزی به مردم مناطق محروم استان گلستان

مسعود بهادران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس طرح ویژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای مناطق کم‌برخوردار و محروم کشور، یک هزار و 380 فقره از اسناد اراضی کشاورزی علوی به‌صورت رایگان به مردم شهرستان آق‌قلا استان گلستان واگذار می‌شود.

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: با اجرای چهل‌وهشتمین مرحله از واگذاری اسناد املاک و اراضی علوی، دو هزار سند به‌صورت رایگان به مردم شهرستان آق‌قلا در استان گلستان در روز 18 اردیبهشت‌ماه اهدا می‌شود.

بهادران با اشاره به اینکه از این دو هزار فقره سند که مساحت کل آن یک هزار و 934 هکتار و 318 میلیارد ریال ارزش دارد‌، 1380 فقره آن مربوط به اراضی کشاورزی است که اهدای این اراضی، برای نخستین بار با این تعداد در این طرح بزرگ ملی و محرومیت‌زدایی به کشاورزان مناطق کم‌برخوردار این منطقه اهداء می‌شود.

وی مساحت اراضی کشاورزی را یک هزار و 900 هکتار اعلام کرد و افزود: اراضی کشاورزی واگذار شده در این مرحله 240 میلیارد ریال ارزش دارد و رایگان است. دیگر اسناد اهدایی نیز 620 فقره است که کاربری مسکونی دارد و مساحت آن 34 هکتار و ارزش تقریبی آن بیش از 78 میلیارد ریال است.

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: مراسم اهدای دو هزار فقره از اسناد اراضی و املاک علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به همراه معاونان، استاندار گلستان، نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع بعدازظهر 18 اردیبهشت‌ماه در مسجد جامع روستای انبارالوم شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید