Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل بانک سپه خبر داد:

اعتبار ۱۵۵۰ میلیارد ریالی به بخش محیط‌زیست و کشاورزی

تسهیلات با نرخ سود بین ۱۰ تا ۱۶ درصد ارائه می‌شود

تسهیلات ارزان‌قیمت بانک سپه در اختیار فعالان حوزه آب، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی قرار می‌گیرد.

 اعتبار ۱۵۵۰ میلیارد ریالی به بخش محیط‌زیست و کشاورزی

مدیرعامل بانک سپه از اختصاص 1550 میلیارد ریال منابع به بخش‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا به نقل از اقتصاد آنلاین، محمدکاظم چقازردی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: این میزان منابع در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان بخش‌های خصوصی، تعاونی و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به مؤسسه‌های عمومی غیردولتی پرداخت خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت نظام بانکی از حوزه آب، کشاورزی و محیط‌زیست، تصریح کرد: بانک سپه از محل منابع صندوق توسعه ملی در سال جاری، سرمایه در گردش فعالیت‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش آب، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط‌زیست و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی غیردولتی را تأمین خواهد کرد.

رئیس هیئت‌مدیره بانک سپه در خصوص نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک به فعالان بخش آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و محیط‌زیست اظهار داشت: بانک سپه سعی می‌کند برای کمک به حفظ و استفاده بهینه از حوزه آب، کشاورزی و محیط‌زیست تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار فعالان این حوزه‌ها قرار دهد و براین اساس متقاضیان سرمایه در گردش برای فعالیت در حوزه آب، کشاورزی و محیط‌زیست تسهیلات با نرخ سود بین 10 تا 16 درصد دریافت خواهند کرد.

چقازردی تصریح کرد: تسهیلات ارزان‌قیمت بانک سپه در اختیار فعالان حوزه آب، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی مستقر در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیحی و دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

وی ضمن تأکید بر رعایت کلیه قوانین و مقررات، خاطرنشان کرد: این تسهیلات پس از اعتبار سنجی و احراز اهلیت متقاضیان دریافت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی، با رعایت کلیه مقررات صرفاً به مؤسسه‌ها و شرکت‌هایی پرداخت خواهد شد که حداقل 80 درصد سهام یا سهم‌الشرکه آن مستقیم یا باواسطه اشخاص حقوقی متعلق به اشخاص حقیقی باشد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید