Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

کار، کارآفرین و کیفیت کالا؛ اولویت اساسی کشور

کارگر ما باید با رضایتمندی و دلخوشی از تثبیت شغل خود درمحل کار حاضر شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد نگاه به کار، کار آفرین وکیفیت کالا باید اولویت اساسی کشور باشد.

کار، کارآفرین و کیفیت کالا؛ اولویت اساسی کشور

اقبال محمدیان نماینده رامهرمز گفت: اگر بحث امسال حمایت از کالای ایرانی است کارگر ما باید با رضایتمندی و دلخوشی از تثبیت شغل خود درمحل کار حاضر شود تا بتواند با خیال راحت کیفیت تولیدات را تضمین کند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تلاش کرده برای حمایت از کارگران از ظرفیت های موجود استفاده کند تاکید کرد:هم اکنون که بستر سازی لازم برای مرحله گذر از اقتصاد دولتی به اقتصاد خصوصی و سپردن کار به مردم مهیا شده بنظر می رسد باید شرایطی فراهم شود تا کارگران به عنوان سهامداران مجموعه های اقتصادی شناخته شوند تا بامشارکت و دادن حق و سهم،دلسوزی بیشتری در تولید و کیفیت کالا های ایرانی فراهم شود.

نماینده رامهرمز گفت:‌اگر کارگر سهامدار مجموعه باشد احساس می کند که در جایی کار می کند که متعلق به خودش است فلذا با دلسوزی بیشتری تولیدات با کیفیت را درنظر می‌گیرد.

وی درمورد جلوگیری از تعطیل شدن کارخانه ها که منجر به بیکاری کارگران می شود نیز گفت: مبارزه با قاچاق کالا جز مواردی است که مجلس شورای اسلامی نسبت به آن تاکید دارد تا به این واسطه از تولید کننده داخلی حمایت شود، البته توجه به کیفیت تولید از طرف کارگران نیز می تواند نقش موثری در انتخاب مشتری در یک فضای رقابتی باشد که باید مورد توجه کارفرمایان و کارگران قرار گیرد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید