Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر خبر داد:

نصب و راه‌اندازی دستگاه بازیافت در دیر

یک کانتینر جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه بازیافت (تفکیک از مبدأ) در دیر قرار داده شد.

نصب و راه‌اندازی دستگاه بازیافت در دیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر یک کانتینر جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه بازیافت (تفکیک از مبدأ) در دیر قرار داده شد.

حسین دلشب خبر داد: موکب بیت‌الزهرا(س) موکب بیت‌الزهرا(س) شهرستان دیر مورخ هشتم اردیبهشت‌ماه 97 با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دیر اقدام به نصب و راه‌اندازی یک دستگاه بازیافت - تفکیک در مبدأ جهت امورات خیر و کمک به برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی کرده است.

در همین زمینه عبدالله نجفی؛ رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دشتی اشاره کرد: این دستگاه تحت حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بوده و در کانتینری به ابعاد پنج متر طول و سه متر عرض تعبیه شده است و همچنین دارای هشت ورودی برای هشت نوع پسماند با اندازه‌های مختلف است که درباره هریک از ورودی‌ها، به‌صورت کامل توضیحاتی روی همان ورودی درج شده است.

مهندس نجفی در ادامه توضیح داد: در قسمت دیگر آن کانتینر یک مونیتور و پرینتر موجود هست که با قرار دادن کارت شارژ در مقابل محل مشخص‌شده، به ازای میزان تحول پسماند، به‌صورت هوشمند شارژ می‌شود و درنهایت دارنده این کارت می‌تواند در فروشگاه‌های منتخب اقدام به خرید کند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید