Iranian Agriculture News Agency

سخنگوی دولت:

دولت راضی به از دست دادن حجتی نیست

سخنگوی دولت، محمود حجتی را وزیری لایق، شایسته، صادق ویکی از افراد آینده‌نگر و آشنا به بخش کشاورزی کشور توصیف کرد و گفت: طبیعی است دولت راضی نباشد چنین فردی را از دست بدهد و باید توجه داشت تقویت شهرداری تهران باعث ضعف قوه مجریه نشود.

دولت راضی به از دست دادن حجتی نیست

به گزارش «ایانا»، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس‌جمهوری موافق انتخاب یکی از وزیران به‌عنوان شهردار تهران نیست و آیا هر فردی برای شهرداری انتخاب شود در جلسات دولت حضور می‌یابد، اظهار داشت : ما به اعضای شورای شهر اعتماد داریم، آن‌ها انسان‌های فهیم و صاحب تجربه هستند و هر کسی را انتخاب کنند دولت با شهردار منتخب همکاری می‌کند.

وی تأکید کرد: انتخاب درست آن‌ها را در آینده شاهد خواهیم بود.

سخنگوی دولت ادامه داد: محمود حجتی وزیری لایق، شایسته و صادق و یکی از افراد آینده‌نگر است که بخش کشاورزی را خوب تشخیص می‌دهد، پس طبیعی است که دولت راضی نباشد چنین فردی را از دست بدهد.

نوبخت خاطرنشان کرد: افراد شریفی در فهرست نامزدهای شورای شهر برای شهرداری تهران حضور دارند و باید توجه داشت که قوت بخشیدن به شهرداری باعث ضعف در قوه مجریه نشود.

وی یادآور شد: حضور شهردار در جلسات هیئت‌وزیران مؤید این موضوع است که علاقه‌مند هستیم با منتخب شورا همکاری داشته باشیم، اما این باعث نمی‌شود که چون شهردار حضور مؤثری در هیئت‌وزیران دارد ما در حوزه اختیارات شورا دخالتی داشته باشیم./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید