Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه کشاورزی شیراز هفت محصول جدید روکرد

ایانا-فارس : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از رونمایی هفت محصول جدید در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شیراز خبر داد.

 نمایشگاه کشاورزی شیراز هفت محصول جدید روکرد

محمدمهدی قاسمی افزود: این محصولات از شرکت اصفهان پلاست، شامل (فیلترهای دیسکی با مش ۱۳۰ میکرون، اتصالات انحصاری پلی‌اتیلن فیلتراسیون اتوماتیک خود شوینده) شرکت تولید ادوات کشاورزی اراک، شامل (کمباین پنبه «غوزه چین کششی KP3000» داشت) شرکت سبز پویان شیراز شامل (کودهای میراکال امین و میراکال اصلاح‌کننده PH آب «میراکل PH کارکتور»)، ماشین برزگر همدان شامل (کمباین برداشت غلات و کاه «مدل HMB 240») و شرکت ماشین‌ابزار فارس (کاوه) شامل (نشاکار نیمه اتوماتیک مدل FXD) است.

استاندار فارس نیز در این نمایشگاه گفت: یکی از موضوع‌های مهم در این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان است که با نوآوری و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در عرصه‌های مختلف اعم از نهاده‌ها، کود و آبیاری نقش‌آفرینی بسیار برجسته داشتند.

اسماعیل تبادار افزود: ما ناگزیر به استفاده از تکنولوژی و نوآوری‌های روز دنیا بوده و باید از شرکت‌های پیشرفته در دنیا بهره بگیریم که در این نمایشگاه راهی برای تبادل این بحث‌ها هم نوآوری‌ها است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید