Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد:

افزایش تولید گوشت قرمز در سمنان

میزان تولید شیر افزایش می‌یابد

ایانا-قم : معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای افزایش میزان تولید گوشت قرمز در این استان برای سال 1397 خبر داد.

افزایش تولید گوشت قرمز در سمنان

مصطفی شاه‌حسینی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده، میزان تولید گوشت قرمز از سوی بهره‌برداران بخش دامی استان سمنان بیش از 120 تن افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به میزان تولید گوشت قرمز استان سمنان در سال‌های اخیر گفت: بهره‌برداران بخش دامی استان سمنان در سال 1395 بیش از 30 هزار و 648 تن گوشت قرمز تولید کردند.

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: میزان تولید گوشت قرمز استان سمنان در سال گذشته نیز بیش از 30 هزار 738 هزار تن بوده است و پیش‌بینی می‌شود امسال این میزان به بیش از 30 هزار و 858 تن برسد.

شاه‌حسینی با اشاره به میزان تولید شیر در استان سمنان گفت: میزان شیر تولیدشده دامداران استان سمنان در سال 1395 بیش از 175 هزار و 939 تن بوده است که این میزان در سال گذشته به 181 هزار و 209 تن افزایش یافته است.

وی از برنامه‌ریزی‌هایی از قبیل پرداخت تسهیلات و راه‌اندازی واحدهای غیرفعال در استان برای افزایش میزان تولید شیر در سمنان تا پایان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید