Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان تهران:

تخلف در فروش میوه‌ها را گزارش کنید

بازدیدها و سرکشی‌ها سرزده تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد

اگر در فروش میوه‌های تنظیم بازار تخلف مشاهده کردید، با مدیر سازمان میادین تره‌بار یا شماره‌های ذکرشده روی پارچه نوشته‌های بالای غرفه‌ها تماس بگیرید.

تخلف در فروش میوه‌ها را گزارش کنید

عباس سیاح، مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «ایانا» می‌گوید: از ابتدای شروع به فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار در نقاط مختلف، بازدید‌های سرزده به‌نوبت در نقاط مختلف انجام شده است. در این بازدید به دو مورد تخلف برخورد کردیم که با مسئولان غرفه و متخلفان برخورد شده است.

او اضافه می‌کند: این بازدیدها و سرکشی‌ها سرزده تا پایان 15 فروردین‌ماه ادامه دارد.

سیاح درباره نحوه عملکرد این غرفه‌ها توضیح می‌دهد: در این غرفه‌ها چون میوه از ابتدا دسته‌بندی و دست‌چین‌شده، در زمان فروش دست‌چین نمی‌شوند، اما همه غرفه‌داران موظف هستند میوه‌ها را به هر میزان که مشتری نیاز دارد روی ترازو بگذارند. در زمان فروش با سبد نیز حداقل 400 گرم به‌عنوان وزن سبد (هزار و 80 تومان) از محصول فروخته‌شده کسر می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران با اشاره اینکه تمامی محصولات تنظیم بازار (سیب و پرتقال) در تمامی مراکز به یک قیمت عرضه می‌شوند توضیح می‌دهد: قیمت پرتقال‌های تنظیم بازار هر کیلوگرم یک هزار و 800 تا یک هزار و 900 تومان و سیب هر کیلوگرم دو هزار و 700 تومان عرضه می‌‌شود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید