Iranian Agriculture News Agency

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد:

کشیک‌های نوروزی برای کنترل و مبارزه با آفت سن گندم

اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری هم در سراسر نقاط استان کشیک‌های نوروزی دارند

ایانا-کرمان : برای جلوگیری از فعالیت‌های افراد سودجو در زمینه عرضه محصولات کشاورزی، کلیه دستگاه‌های زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در ایام نوروز کشیک‌های شبانه‌روزی دارند.

کشیک‌های نوروزی برای کنترل و مبارزه با آفت سن گندم

به‌منظور مدیریت بازار شب عید و خدمات‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی فارس و دستگاه‌های وابسته در نوروز ۹۷ به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برای جلوگیری از فعالیت‌های افراد سودجو در زمینه عرضه محصولات کشاورزی، کلیه دستگاه‌های زیرمجموعه ازجمله اداره‌کل دامپزشکی جهت نظارت بر مراکز توزیع اقلام غذایی، کشتارگاه‌ها و سایر مراکز مرتبط، سازمان تعاون روستایی جهت توزیع میوه، شرکت پشتیبانی امور دام جهت توزیع مرغ منجمد و گوشت و تخم‌مرغ، شرکت غله و بازرگانی جهت توزیع برنج، کنترل و نظارت بر نانوایی‌ها، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جهت حفاظت و صیانت از منابع ملی در سراسر نقاط استان کشیک‌های نوروزی دارند.

علیرضا واحدی‌پور با بیان اینکه سیب به قیمت دو هزار و 300 تومان و پرتقال دو هزار و 700 تومان تا 15 فروردین‌ماه عرضه خواهد شد، افزود: سیب و پرتقال تولید استان در 100 واحد صنفی و 34 بازارچه توزیع میوه شهرداری در سبدهای حدود شش کیلوگرمی در شیراز توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: به‌منظور کنترل آفت و مبارزه با آفت سن گندم نیز مدیران و کارشناسان این سازمان به‌صورت شبانه‌روزی در قالب کشیک‌های نوروزی آماده خدمات‌رسانی به کشاورزان و بهره‌برداران هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ستاد خبری و اطلاع‌رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به‌منظور جلوگیری از شکل‌گیری شایعات، پایش و اطلاع‌رسانی از عملکرد و برنامه‌های این سازمان، مدیریت بحران‌ها و بلایای طبیعی بخش کشاورزی از 25 اسفند فعال و تا 15 فروردین‌ماه 1397 فعال است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید