Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد خبر داد:

کاهش قیمت سیب و پرتقال در یزد

ایانا-جهان: بر اساس تصمیم کمیته راهبردی میوه استان یزد در کلیه مراکز توزیع در سطح استان، قیمت سیب از هر کیلوگرم 34 هزار ریال به 20 هزار ریال و قیمت پرتقال والنسیا از 35 هزار ریال به 25 هزار ریال کاهش یافت.

کاهش قیمت سیب و پرتقال در یزد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد با اشاره به میزان و نحوه توزیع میوه تنظیم بازار در سطح استان گفت: با توجه به کشش بازار و جمعیت مرکز استان و شهرستان‌ها، میوه تنظیم بازار از طریق 95 مرکز عرضه در مرکز استان و 87 مرکز عرضه در سطح 9 شهرستان دیگر استان یزد توزیع می‌شود.

علی جهازی افزود: بیش از 900 تن پرتقال والنسیا جیرفت و 210 تن سیب زرد و قرمز اشنویه جهت توزیع با نرخ تنظیم بازار در زمان عید سال 1397 تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

وی عنوان کرد: میوه ذخیره‌شده، طبق برنامه به میوه‌فروشانی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معرفی شدند و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف کارکنان متقاضی عرضه می‌شود و مراکز توزیع معین‌شده با نصب بنری مشخص در محل عرضه تحت‌نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نسبت به توزیع میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب و کیفیت مطلوب در سطح استان اقدام می‌کنند.

این گزارش می‌افزاید: روند توزیع میوه تنظیم بازار تا پایان نوروز 1397 نیز در سطح استان یزد ادامه خواهد داشت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید