Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و اعضای شورای اجرایی و اعضای تحریریه انجام شد

آغازبه‌کار ایانا با رویکردی نو

معاون توسعه‌مدیریت‌و‌منابع‌انسانی جهادکشاورزی:صراحت، شجاعت و اصالت باید سرلوحه کار خبر در ایانا باشد

صبح امروز آیین گشایش خبرگزاری ایانا در ساختمان جهاد استقلال وزارت جهاد کشاورزی و با حضور محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

آغازبه‌کار ایانا با رویکردی نو

صبح امروز آیین گشایش ایانا با حضور محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

جوادی در آیین گشایش ایانا با اشاره به اینکه صراحت، شجاعت و اصالت باید سرلوحه کار خبر و رسانه باشد، گفت: هدف از راه‌اندازی این رسانه این است که مسئله کشاورزی را از حاشیه به متن جامعه بکشانیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: مسئله فرهنگ‌سازی در بخش کشاورزی باید مورد توجه این رسانه باشد.

او در این حوزه بیش از هر چیز بر مسئله حمایت از تولید داخلی تأکید کرد و بیان داشت: امروز نیازمندیم در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم و نگاه مثبت سران و مسئولان نظام به کشاورزی و تولید داخلی را به جامعه تعمیم داده و این امر را عمومیت بخشیم، زیرا این مسئله رابطه مستقیم با مقوله امنیت غذایی دارد.

جوادی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در شرایط حاضر همزمان با حصول دستاوردهای کشور در خودکفایی و کاهش وابستگی در محصولات راهبردی، شاهد هجمه رسانه‌ایی با حمایت شبکه‌های واردات به بهانه‌های مختلف به بنیان‌های کشاورزی هستیم، یادآور شد: ایانا به‌عنوان یک رسانه می‌تواند مردم را در حمایت از تولید داخلی یکپارچه کند. وی درهمین زمینه به نقش رسانه‌ها در برخی کشورهای پیشرفته در ایجاد فرهنگ اِرق ملی به محصولات داخلی اشاره کرد.

شاهرخ رمضان‌نژاد، مدیرمسئول ایانا نیز در مراسم آیین گشایش این رسانه گفت: برای موضوعیت‌بخشی به کشاورزی باید مسایل و موضوعات این بخش را فراتر از چهاردیواری مزرعه دنبال کنیم و با طرح و‌ پیگیری آنها در سایر حوزه‌ها برای کشاورزی فرصت وجریان‌سازی کنیم  و این امر رسالت ما در اینجا خواهد بود.

او در ادامه افزود: این رسانه در حال حاضر با چهار سرویس اصلی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادکشاورزی و همچنین عکس آغاز به کار کرده و بنا دارد به‌صورت عمومی‌کشاورزی کار خود را ادامه و گسترش دهد.

همچنین یکی از اعضای شورای اجرایی ایانا در این مراسم گفت: امیدوار هستیم این رسانه عمومی‌تخصصی در حوزه کشاورزی بتواند چهره واقعی از کشاورزی ایران و ظرفیت‌هایش را به مردم عرضه کند تا تصور مردم از کشاورزی به واقعیت موجود نزدیک شود.

او همچنین اضافه کرد: بخش کشاورزی در حوزه حاکمیتی و مردمی از  بی‌سروصداترین بخش‌های این کشور هستند و امیدوارم ایانا صدای رسای آنها باشد.


DANI0136
DANI0149SABA6469

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید