Iranian Agriculture News Agency

موضع رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد عملکرد مدیریت بانک کشاورزی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارزیابی عملکرد مدیریتی شهیدزاده در بانک کشاورزی، اقدامات وی را شایسته تجلیل دانست.



رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارزیابی عملکرد مدیریتی شهیدزاده در بانک کشاورزی، اقدامات وی را شایسته تجلیل دانست.

به گزارش ایانا از روابط عمومی بانک کشاورزی، عبدالرضا عزیزی با اشاره به عملکرد درخشان مدیریتی مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در آغاز فعالیت دکتر شهیدزاده (سال 93) اضافه برداشت این بانک از بانک مرکزی رقمی معادل 92 هزار میلیارد ریال بود که با تدابیر مدیریتی در حال حاضر میزان اضافه برداشت به صفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در ابتدای مدیریت دکتر شهیدزاده در بانک کشاورزی، میزان سرمایه این بانک 15 هزار میلیارد ریال بود ولی با تلاش مدیران عالی این بانک، نمایش توانمندی و شایستگی و جلب اعتماد دولت، اکنون سرمایه بانک کشاورزی به بیش از 91 هزار میلیارد ریال رسیده است.

براساس این گزارش عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد درخشان بانک کشاورزی در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال 95 و بند«و» تبصره 16 قانون بودجه سال 96 در رابطه با بخشودگی سود و جرائم تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان پرداخت و اظهار کرد: بانک کشاورزی موفق شد 320 هزار پرونده بدهکاران را تسویه و مختومه کند و به دلیل عملکرد درخشان، بانک مرکزی علاوه بر تعهد ابلاغی مصوب، تعهدات سایر بانک هایی که عملکرد مناسبی نداشتند را نیز به این بانک محول کرد که در این زمینه خدمات ارزنده بانک کشاورزی بسیار جای تشکر دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در باره انتصابات و عملکرد حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی گفت: خوشبختانه از سال 93 شاهد اجرای نظام شایسته سالاری در بانک کشاورزی هستیم که این مهم با برگزاری فراخوان های تصدی مشاغل مدیریتی، انجام مصاحبه های کارشناسی و انتخاب براساس دانایی صورت می گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اهمیت مقوله اشتغال زایی روستایی و نقش مؤثر آن در توسعه پایدار و کاهش آسیب های اجتماعی، بانک کشاورزی را یکی از ارکان مؤثر در تحقق آن دانست و اظهار داشت: بانک کشاورزی به دلیل عملکرد مثبت خود به عنوان یکی از چهار بانک عامل در اجرای طرح ملی اشتغال روستایی انتخاب شده است و تخصیص 1.5 میلیارد دلار معادل 6 هزار میلیارد تومان توسط دولت ، گویای اهمیت این امر است.

عزیزی همچنین افزایش میزان سپرده های مردمی بانک کشاورزی از 220 هزار میلیارد ریال در سال 93 به 670 هزار میلیارد ریال در سال جاری را نتیجه موفقیت این بانک در جلب اعتماد مردم و تأییدی بر مدیریت موفق و عملکرد اثرگذار بانک کشاورزی دانست.




انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید