Iranian Agriculture News Agency

کاوانی: ماهیگیری باعث شده تا مهاجم دقیق‌تری شوم!

نقش و تاثیر ماهیگری در تربیت مهاجمان دقیق فوتبالی!


ساعت ها تمرین بی وقفه در زمین های فوتبال را فراموش کنید. ماهیگیری عامل اصلی افزایش دقت ادینسون کاوانی به عنوان یک مهاجم تراز اول در دنیای فوتبال بوده است. مهاجم اروگوئه ای تنها یک گل تا رسیدن به رکورد ۱۵۶ گل زلاتان ایبراهیموویچ در پیراهن "پاریس سن ژرمن" دارد. به دنبال انتقال مهاجم سوئدی به منچستر یونایتد، کاوانی هم از زیر سایه او خارج شده و در کنار نیمار و امباپه مثلث ترسناکی در خط حمله پاریسن ژرمن ساخته اند.

کاوانی ۳۰ ساله در مصاحبه با The Telegraph گفت: «ماهیگیری به من آرامش و آسودگی می بخشد. و همچنین به عنوان یک مهاجم، کمکم می کند تا چشمانم تیز تر شوند. برای حمله باید منتظر لحظه مناسب باشید، تا ماهی را بگیرید. در فوتبال هم پست من اساساً همین طور است. باید تا لحظه دقیق صبر کنید، و سپس حمله! برای صید ماهی، منتظر آن ها می مانم. باید صبور باشید و سپس دقت کنید - و سپس بلافاصله عمل کنید. درست مثل وقتی که فوتبال بازی می کنید. شما برای آن لحظه بخصوص آماده می شوید. این چیزی نبود که از کودکی به آن فکر کنم، اما هرچه بزرگ تر شدم، این خصوصیت به عنوان یک مهاجم با من آمیخته شد و باعث موفقیت در حرفه و گلزنی شد.»

پاریسن ژرمن با ۹ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و کاوانی هم با ۱۹ گل تاکنون آقای گل رقابت ها به حساب می آید. او امسال ۶ گل هم در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

نود


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید