Iranian Agriculture News Agency

اینترنت غیرحجمی سرانجام تصویب شد/ اعلام تعرفه‌ها به زودی

وزیر ارتباطات با اعلام خبر تصویب مدل اینترنت غیرحجمی برای کاربران اینترنت ثابت جزئیات بیشتر را به دو روز آینده موکول کرد.

وزیر ارتباطات با اعلام خبر تصویب مدل اینترنت غیرحجمی برای کاربران اینترنت ثابت جزئیات بیشتر را به دو روز آینده موکول کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد جواد آذری جهرمی بار دیگر مانند همیشه از طریق صفحه اجتماعی خود اقدام به انتشار خبری با موضوع "اینترنت غیرحجمی" کرد که خودش در دولت گذشته و در قامت معاون وزیر جلوی اجرای آن را برای بررسیهای بیشتر گرفته بود.

اکنون وی با انتشار پیامی به شرح زیر خبر از تصویب تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی داده است:

«پس از دو ماه کار فشرده و انجام مطالعات اقتصادی و مذاکرات با اپراتورها و نیز جمع‌بندی نظرات کاربران، امروز و در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات مدل غیرحجمی تعرفه سرویسهای ثابت به تصویب رسید.»

در حالی که وی جزئیات بیشتری از این مصوبه را اعلام نکرده است، ارائه توضیحات و جزئیات بیشتر را به دو روز آینده موکول کرده است.

همانطور که گفته شد وزارت ارتباطات دوره گذشته این مدل را مصوب کرده بود که اعتراض کاربران اینترنتی کشور را به دنبال داشت و آذری جهرمی در آستانه رأی اعتماد، اعلام کرد که این مدل را برای رفاه هر چه بیشتر کاربران اینترنتی به زودی به سرانجام می‌رساند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید