Iranian Agriculture News Agency

در راستای ارتباط با مشتریان

"Dole"، تکنولوژی جدید را در عرضه موز به کار می گیرد

بهره بردن از تکنولوژی جدید برای افزایش عرضه و بهره وری مواد غذایی در بخش کشاورزی بسیار مهم است. این درحالی است که گاهی از تکنولوژی پیشرفته نیز در کشاورزی استفاده می شود. کشاورزی نیازمند تکنولوژی است که بهره وری را افزایش و میزان کار را کاهش می دهد. به طوری که تکنولوژی جدید سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری، نظارت موثر بر مزرعه، خروجی بیشتر و بهبود کارایی سیستم را فراهم می کند.

"Dole"، تکنولوژی جدید را در عرضه موز به کار می گیرد

بهره بردن از تکنولوژی جدید برای افزایش عرضه و بهره وری مواد غذایی در بخش کشاورزی بسیار مهم است . این درحالی است که گاهی از تکنولوژی پیشرفته نیز در کشاورزی استفاده می شود. کشاورزی نیازمند تکنولوژی است که بهره وری را افزایش و میزان کار را کاهش می دهد. به طوری که تکنولوژی جدید سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری، نظارت موثر بر مزرعه، خروجی بیشتر و بهبود کارایی سیستم را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از سایت "دیجیتال ژورنال"، Dole به عنوان تولید کننده موز از فناوری های جدید در زمینه تولید و بازاریابی محصولات برای ارتباط با مشتریان بهره می برد.

این درحالی است که Dole یک برچسب ساده در محصولات خود قرار می دهد: به طوری که این برچسب دارای یک کد و یک دعوت نامه برای بازدید از وب سایت است. اگر مشتری وارد سایت شود، می تواند به اطلاعاتی درباره مزرعه ای که آن موز خاص از آن جا آمده دسترسی پیدا کند، در واقع شامل سفری از مزرعه تا سوپر مارکت و فیلم ها و تور 360 درجه مزرعه موز می شود.

این وب سایت دربردارنده فیلم ها و دستور العمل های مفید و سایر اطلاعات است. این شرکت با استفاده از سایت اشتراک ویدیویی یوتیوب به طور گسترده ای به ارائه اطلاعات به مشتریان، در مورد سیستم های تولید و توزیع خود اقدام کرده است.

ترکیب تکنولوژی قدیم و جدید

در مرحله رشد موز و تهیه آن برای صادرات، این شرکت از ترکیب نیروی کار فیزیکی و تکنولوژی قدیمی استفاده می کند. اگر چه برخی از فناوری های جدیدتر برای پیشگیری از بیماری ها هم استفاده می شود، استفاده از تکنولوژی جدید در بازاریابی یکی از این موارد است. این شرکت فیلم های متعددی همچون مرحله برداشت را در یوتیوب و همچنین وب سایت خود قرار داده است.

لازم به یادآوری است که کیسه های حفاظتی برای محافظت از موز در حین رشد و ضایعات، بازیافت و برگ های مرده به عنوان مواد مغذی برای خاک استفاده می شود. البته نظارت بر کنترل کیفیت همه موارد توسط انسان انجام می شود.

Dole ، به صورت شرکت ادغام عمودی (1) است. در عین حال دارای یک منطقه کاشت در آمریکای مرکزی و ناوگانی با 19 کشتی کانتینری است، که به طور خاص مجهز به کانتینرهای یخچالی و جرثقیل های مخصوص است تا نیازی به امکانات بندری نداشته باشد. این شرکت دارای دفتر مرکزی در وست لیک ویلیج کالیفرنیا است و بزرگ ترین تولید کننده میوه و سبزی در جهان به شمار می رود. همچنین 74،300 کارگر تمام وقت و فصلی دارد که 300 محصول را در 90 کشور به فروش می رساند.


لینک فیلم:

https://www.youtube.com/watch?v=_l7sak6Vlq8

https://www.youtube.com/watch?v=dBcyDIhbNes&feature=youtu.be

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- شرکت ادغام عمودی دارای گام های مختلف در طول مسیر تولید و یا زنجیره تامین است. برای مثال ممکن است دارای یک مزرعه، یک کسب و کار توزیع محصول و یک خرده فروشی باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید