Iranian Agriculture News Agency

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس

نخستین مدیر زن جهاد کشاورزی شهرستان های کشور در استان فارس منصوب شد/ از مدیر عاملی یک شرکت تعاونی تولیدی تا مدیریت جهاد کشاورزی

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، نخستین مدیر زن در دولت دوازدهم تدبیر و امید در کشور در عرصه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، در شهرستان خرم بید استان فارس منصوب شد.

نخستین مدیر زن جهاد کشاورزی شهرستان های کشور در استان فارس منصوب شد/ از مدیر عاملی یک شرکت تعاونی تولیدی تا مدیریت جهاد کشاورزی


با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نخستین مدیر زن در دولت دوازدهم تدبیر و امید در کشور در عرصه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، در شهرستان خرم بید استان فارس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از جهاد کشاورزی استان فارس، با حکم قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان، طی برگزاری مراسمی با حضور مسىولین محلی و استانی و جمعی از فعالین بخش کشاورزی مهندس سعیده صادقی به عنوان نخستین مدیر زن جهاد کشاورزی به سمت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان "خرم بید" منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار گردید.
در این آئین با ارائه لوح سپاس از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات و تلاش های کاووس همتی مدیر پیشین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید تقدیر و طی حکم دیگری از سوی رئیس این سازمان، سعیده صادقی به عنوان مدیر جدید این مدیریت انتصاب گردید.
سعیده صادقی که متولد همین شهرستان است، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی منابع آب و کارشناسی مهندسی منابع طبیعی با گرایش آبخیزداری است و از نیروها و در طول سنوات خدمتی دولتی خود، پیش از این مدیر عامل شرکت تعاونی تولید میثاق 2 ده بید، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه خرم بید و کارشناس مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید را عهده دار بوده است.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله 188کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید