Iranian Agriculture News Agency

رابوبانک با مشارکت سازمان ملل متحد انجام می دهد

راه اندازی صندوق یک میلیارد دلاری برای تقویت کشاورزی پایدار

رابوبانک با کمک سازمان ملل متحد، یک میلیارد دلار در زمینه تامین مالی کشاورزان برای انتقال به شیوه های پایدار تر درنظر گرفته است؛ این درحالی است که شرکت های مواد غذایی و مصرف کنندگان خواستار شفافیت بیشتر زنجیره عرضه هستند.

راه اندازی صندوق یک میلیارد دلاری برای تقویت کشاورزی پایدار
رابوبانک ( Rabobank NA ) با کمک سازمان ملل متحد، یک میلیارد دلار در زمینه تامین مالی کشاورزان برای انتقال به شیوه های پایدار تر درنظر گرفته است؛ این درحالی است که شرکت های مواد غذایی و مصرف کنندگان خواستار شفافیت بیشتر زنجیره عرضه هستند. به گزارش ایانا از سایت "نزدک"، مدیران اجرایی بانک هلندی روز سه شنبه طی یک مصاحبه اعلام کردند، رابو بانک (1) و سازمان ملل متحد هزینه برنامه را تقسیم می کنند به طوری که این امر برای روی آوردن کشاورزان به سمت روش های پایدارتر و با در نظر گرفتن هزینه های بالاتر و کاهش تولید در آغاز کار انجام می شود. بری مارتین، عضو هیأت مدیره رابو بانک گفت: "ما باید انگیزه در کشاورزان برای تغییر شیوه های شان ایجاد و آن ها را به این کار تشویق کنیم. "
به گفته وی، این بانک در برزیل پروژه ای برای جلوگیری از جنگل زدایی انجام داده و کشاورزان را به کشت محصولات به صورت چرخشی تشویق می کند تا با این کار بهره وری خاک افزایش یابد.
همچنین این بانک به روز رسانی های پیشرفت برنامه را ارائه می دهد. که از آن جمله، شامل نرخ های پایین تر استفاده زیاد از آفت کش ها است. تولید کنندگان مواد غذایی بزرگ مانند Mars Inc و و مونولز اینترنشنال ( Mondelez Internatonal Inc ) ، تعهدات خود را برای افزایش پایداری در زنجیره های عرضه خود اعلام کرده اند. این درحالی است که این صنعت تحت فشار مصرف کنندگان است به طوری که آن ها خواستار شفافیت و ارائه محصولات سالم تر، کاهش مواد غذایی بسته بندی شده سنتی هستند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- یک شرکت بانکداری و مالی چند ملیتی هلندی ، که مقر آن در شهر اوترخت هلند است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید