Iranian Agriculture News Agency

حرکت صنعت آب به تولید محصولات برآمده از تحقیقات و توسعه

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: در حال ورود از تولیدات صنعتی به نسل جدیدی حاصل علم، تحقیقات و توسعه هستیم.

حرکت صنعت آب به تولید محصولات برآمده از تحقیقات و توسعه

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: در حال ورود از تولیدات صنعتی به نسل جدیدی حاصل علم، تحقیقات و توسعه هستیم .

به گزارش ایانا از پاون، علیرضا دائمی حضور گسترده بیش از 100 شرکت خارجی از 20 کشور جهان در نمایشگاه سیزدهم را نشان از اهمیت و حساسیت این نمایشگاه دانست و افزود: در نمایشگاه شاهد صنایع پیشرو همراه با انتقال دانش و فناوری هستیم و این موضوع نشان از آن دارد که در حال ورود از تولیدات صنعتی مورد نیاز و تجهیزات اندازه گیری به نسل جدیدی هستیم که نتیجه علم و تحقیقات و توسعه و تولید است .

وی درباره تأثیر حضور شرکت‌های خارجی در افزایش کیفیت تولیدات داخلی گفت: برای اینکه رقابت مورد نظر در بین صنعتگران داخلی ایجاد شود، مدیران، تولیدکنندگان و دانش پژوهان داخلی مطلع باشند که بایستی شرایطی ایجاد شود که قابل رقابت با تولیدات خارجی باشد .

قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق همکاری‌های مشترک بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی را یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی دانست و افزود: با همکاری‌های مشترک می‌توان ضمن تبادل تکنولوژی و انتقال فناوری، به محصولات مشترک با رتبه بندی کیفی بالا، برای صدور کالای مشترک به سایر کشورها دست یافت .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید