Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در فریدونشهر خبر داد:

پرداخت مطالبات گندم کاران تا اواخر هفته آینده

وزیر جهاد کشاورزی امروز در آیین افتتاح بزرگ ترین طرح آبیاری تحت فشار بارانی استان اصفهان در فریدونشهر گفت: عمده مطالبات گندم کاران تا اواخر هفته آینده پرداخت می شود.

عمده مطالبات گندم کاران تا اواخر هفته آینده پرداخت می شود.
به گزارش ایانا از صدا و سیما، وزیر جهاد کشاورزی امروز در آیین افتتاح بزرگ ترین طرح آبیاری تحت فشار بارانی استان اصفهان در فریدونشهر گفت: دولت حدود 67درصد از مطالبات کشاورزان را در خرید تضمینی گندم پرداخته است.
محمود حجتی با بیان اینکه مطالبات گندمکاران در مناطقی که محصول خود را زودتر تحویل داده بودند پرداخت شده است افزود:مطالبات سایر گندم کاران هم براساس تاریخ تحویل محصول پرداخت می شود.
برای افتتاح بزرگ ترین طرح آبیاری تحت فشار بارانی استان اصفهان در روستای میدانک فریدونشهر 140 میلیارد ریال هزینه شده است که 820 هکتار از اراضی زیر کشت سیب زمینی این روستا را زیر پوشش قرار می دهد.
با اجرای طرح آبیاری این روستا اراضی کشاورزی 100 خانوار از ساکنان این روستا زیر پوشش قرار می گیرد.
وزیرجهاد کشاورزی در بازدید از شبکه اصلی آبیاری تحت فشار اراضی پایاب سد میدانک اول این شهرستان از آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت بیشتر از طرح های صنایع تبدیلی، کشت گیاهان دارویی، صنایع غذایی و پرورش شتر مرغ و بلدرچین ، بویژه در منطقه فریدونشهر خبر داد.
روستای میدانک اول با 500 نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب شهرستان فریدونشهر قرار دارد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید