Iranian Agriculture News Agency

پرداخت 385 میلیارد ریال تسهیلات به بهره‎برداران بخش دام و طیور ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: 385 میلیارد ریال تسهیلات به بهره‎برداران بخش دام و طیور این شهرستان در دولت یازدهم پرداخت شد.

پرداخت 385 میلیارد ریال تسهیلات به بهره‎برداران بخش دام و طیور ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: 385 میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران بخش دام و طیور این شهرستان در دولت یازدهم پرداخت شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد گفت: سال گذشته 385 میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران بخش دام و طیور شهرستان ساری پرداخت شد .

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات ارائه شده، سهم تسهیلات بسته رونق تولید با 58 طرح 240 میلیارد ریال و تسهیلات امور دام با 22 طرح، 145 میلیارد ریال بود .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری بیان کرد: این شهرستان در جذب اعتبارات بسته رونق تولید در سال زراعی 96-95 حائز رتبه نخست در بخش دام و طیور شد .

وی تصریح کرد: از اوایل مردادماه امسال سامانه بهین یاب برای بخش کشاورزی بازگشایی شده و صاحبان مجوزهای معتبر و واحدهای راکد نیمه فعال و طرح های نیمه تمام بخش کشاورزی می توانند در سامانه ثبت نام و درخواست تسهیلات کنند .

قاسم نژاد اظهار کرد: شهرستان ساری دارای یک هزار و 126 واحد دامداری صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی است که در طول سال، 50 هزارتن شیر و 6 هزار و 258 تن گوشت قرمز تولید و نیز دارای 240 واحد مرغداری صنعتی مجوزدار به ظرفیت 4 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه در هر دوره و تولید 32 هزارتن گوشت سفید در طول سال به عنوان قطب تولید فرآورده های دامی در استان مازندران شناخته می شود .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید