Iranian Agriculture News Agency

برنامه آموزشی در حوزه آبزی‌پروری

سیستم آبزی‌پروری به دانش‌آموزان نیویورکی آموزش داده می‌شود

دانش‌آموزان اوگو (شهری در نیویورک) آموزش مهارت‌های آکواپونیک را از طریق برنامه STEAM Program می‌آموزند.

سیستم آبزی‌پروری به دانش‌آموزان نیویورکی آموزش داده می‌شود

دانش‌آموزان اوگو (شهری در نیویورک) آموزش مهارت‌های آکواپونیک ( Aquaponics ) (1) را از طریق برنامه STEAM Program می‌آموزند.

به گزارش ایانا از سایت " wicz "، مدرسه Owego Apalachin یک برنامه جدید را برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان معرفی کرده است.

برنامه STEAM در زمینه آموزش علوم، فناوری، مهندسی، کشاورزی، هنر، و ریاضی است و دانش آموزان می توانند از طریق آن تجربه ای کسب کنند.

این درحالی است که کلاس خاص، برای دانش آموزان در مورد آکواپونیک آموزش می دهد، و بخشی از کشاورزی منطقه جزو برنامه کلاس است.

سرپرست برنامه، کوری گرین، در مورد اینکه چرا این کلاس مهم است، توضیح می دهد: "این یک فرایند مهم برای دانش آموزان است تا درک درستی درباره کشاورزی پیدا کنند. ما به دنبال این هستیم تا دانش کاملی در باره مشاغل این بخش به دانش آموزان منتقل کنیم."

دانش آموزان می توانند در داخل تانک های بزرگ ، ماهی پرورش دهند و در حالی که ماهی ها مواد مغذی را به نفع گیاهان ایجاد می کنند. گیاهان سپس آب تمیز را برای مخازن ماهی تولید می کنند.

کریس ماهون معلم علوم پایه ششم ، کسی است که آکواپونیک به دانش آموزان می آموزد.

دانش آموزان هر روز تانک ها را آزمایش می کنند، سطح pH و درجه حرارت، میزان اکسیژن را آزمایش می کنند ... آن ها یک برنامه درسی مختلف را دریافت می کنند و از این طریق واقعا از آن لذت ببرند.

سناتور فرد اکشار، مسئول بررسی برنامه ، گفت:" من فکر می کنم این یک موفقیت بزرگ است. بچه ها هیجان زده می شوند که بسیار درگیر هستند. آن ها به من می گویند که چگونه می توان کاهو را بدون خاک و شن و ماسه کشت کرد! من همچنان می خواهم فرصتی برای ارائه این فرصت ها به جوانان داده شود ، به طوری که آن ها در این زمینه موفق شوند."

گفتنی است ، این ناحیه قصد دارد تا برنامه STEAM را در مدرسه ابتدایی در آینده اجرا کند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Aquaponics : اشاره به سیستمی است که ترکیبی از آبزی پروری معمولی (در مخازن) با هیدروپونیک (کشت گیاهان در آب) در یک محیط همزیستی است.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید