Iranian Agriculture News Agency

تمبر «سالار عقیلی» رونمایی شد

تمبر «سالار عقیلی» در خلال برگزاری جشنواره تابستانی شب های آرتمیس، با حضور چهره های شناخته شده ای در حوزه سینما و ورزش توسط اداره پست استان مازندران رونمایی شد.

به گزارش سایت «موسیقی ایرانیان»، مخاطبان در کنسرت این خواننده موسیقی ایرانی که پنجشنبه گذشته ۱۶ شهریور ماه در خلال جشنواره تابستانی شب های آرتمیس برگزار شد، شاهد رونمایی تمبر سالار عقیلی توسط اداره پست استان مازندران بودند. این تمبر به واسطه اقدامات موثر سالار عقیلی در حوزه موسیقی ملی با حضور مسئولان اداره پست استان مازندان منتشر شده است.

در این آیین رونمایی چهره های شناخته شده ای در حوزه سینما و ورزش حضور داشتند. از میان چهره های سینمایی حاضر در این مراسم می توان به نام فریبا کوثری و کیهان ملکی اشاره کرد.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم، گروه موسیقی راز و نیاز به اجرای برنامه پرداختند. حریر شریعت زاده، حامد فکوری، مهدی باقری، آرش فرهنگ فر و شهرام غلامی اعضای این گروه بودند که سالار عقیلی را در این اجرا همراهی کردند.

عقیلی که در در روزهای گذشته با ارکستر موسیقی ملی به رهبری فریدون شهبازیان اجرایی را پشت سر گذاشت پیش از این بارها با همراهی گروه موسیقی راز و نیاز که سرپرستی اش به عهده خود اوست کنسرت هایی را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید