Iranian Agriculture News Agency

سخنگوی دولت : خرید ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان توسط دولت


سخنگوی دولت از خرید ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تن گندم به ارزش ۱۱ هزار و۴۸۰ میلیارد تومان از کشاورزان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در این نشست خبری درباره اینکه آیا همچنان در دولت دوازدهم نیز سخنگوی دولت باقی خواهد ماند ،گفت: سخنگویی ارجاع یک ماموریت کاری است که رئیس‌جمهور می‌تواند به فردی ارجاع کند تا حرف‌ها و مواضع دولت را منتقل کند که این دستور به من ابلاغ شد تا فعلا این سعادت را داشته باشم در خدمت شما باشم.

وی در ادامه به تشریح اقدامات دولت پرداخت و اظهار کرد:تا ۶ شهریور ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تن به ارزش ۱۱ هزار و۴۸۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری شده که ۷ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد:برای ایجاد رونق به ۶۷۹ واحد تولیدی ۷۲۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

نوبخت در ادامه با بیان اینکه در اقتصاد دنبال فرمانده نگردید، افزود: در ستاد اقتصادی دولت به ریاست رئیس‌جمهور همه نظر می‌دهند و با نظریات مختلف با هم هماهنگ هستند که در آنجا تصمیمات کلان اقتصادی گرفته می‌شود.

نوبخت تصریح کرد: با وجود اینکه ارقام بودجه کامل محقق نشده، ولی ما حقوق و مزایای نیروهای مسلح عزیز را بیش از ۱۰۰ درصد تخصیص دادیم و انصاف نبود این مساله به این شکل مطرح و رسانه‌ای شود. حالا به هر دلیلی این تصمیم (پرداخت ۲۳ روز حقوق به نیروهای مسلح) گرفته شده که می‌توانست پخته‌تر عمل شود و این اقدام که ۲۳ روز حقوق داده شود از نظر بودجه‌ریزی نادرست است و اینکه رسانه‌ای شد هم نادرست بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید