Iranian Agriculture News Agency

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات آبیاری، ماشین‌آلات و دام و طیور در اردبیل

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: چهاردهمین نمایشگاه نهاده ها، تجهیزات آبیاری، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از تاریخ 21 لغایت 24 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات آبیاری، ماشین‌آلات و دام و طیور در اردبیل

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: چهاردهمین نمایشگاه نهاده ها، تجهیزات آبیاری، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از تاریخ 21 لغایت 24 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار ایانا از اردبیل، جاوید صحرایی افزود: تعداد 50 واحد تولیدی از 15 استان اردبیل، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، مازندران، گلستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی، البرز، زنجان و کردستان در این نمایشگاه شرکت فعالیت خواهند داشت .

وی افزود: این نمایشگاه در نوع خود بی نظیر و پر محتوا و کامل برگزار خواهد شد زیرا تعداد 16 واحد تولیدی در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، 14 واحد تولیدی در زمینه تجهیزات آبیاری تحت فشار، 5 واحد تولیدی در زمینه نهادها ی کشاورزی، 7 واحد تولیدی در زمنیه خوراک دام و طیور و 6 واحد تولیدی در زمینه تجهیزات دام وطیور محصولات تولیدی خود را به نمایش خواهند گذاشت .

مدیر روابط عمومی سازمان در خصوص شرکت واحد های تولیدی داخل استانی در این نمایشگاه نیز افزو د: تعداد 4 واحد تولیدی از استان اردبیل که 9 درصد فضای نمایشگاه را نیز به خود اختصاص داده اند در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت .

صحرایی افزود: یکی از ویژگی های این نمایشگاه در این است که غرفه بانک کشاورزی در آن دایر خواهد بود و تمامی بهره برداران می توانند با تکمیل مدارک خود اقدام به دریافت تسیهلات ارزان قیمت بانکی در کمترین زمان ممکن کنند و با انتخاب نوع ماشین آلات مورد نیاز در نمایشگاه تعامل نزدیکی نیز با فروشندگان و عرضه کنندگان داشته باشند .

این مقام مسئول از کلیه بهره برداران و تولید کنندگان در بخش کشاورزی و دامپروری خواست تا ضمن بازدید از این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و فن آوری های بروز و مکانیزه در صنعت دام وطیور؛ تجهیزات آبیاری تحت فشار وادوات دنباله بند کشاورزی آشنا شوند، زیرا شکوه چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گرو حضور کشاورزان است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید