Iranian Agriculture News Agency

رئیس اتاق همدان در دیدار با وزیر کشاورزی غنا عنوان کرد؛

اعلام آمادگی همدان برای فعالیت در بخش کشاورزی غنا

اتاق همدان به‌عنوان اتاق معین در برقراری روابط تجاری با غنا تعیین شده است و بر همین اساس، رئیس اتاق همدان به همراه یک هیات کشاورزی از این استان باهدف تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی استان همدان با وزیر کشاورزی غنا دیدار کرد.

اعلام آمادگی همدان برای فعالیت در بخش کشاورزی غنا

اتاق همدان به‌عنوان اتاق معین در برقراری روابط تجاری با غنا تعیین شده است و بر همین اساس، رئیس اتاق همدان به همراه یک هیات کشاورزی از این استان باهدف تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی استان همدان با وزیر کشاورزی غنا دیدار کرد .

به گزارش ایانا از اتاق ایران، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان در صدر یک هیئت کشاورزی باهدف تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی این استان با وزیر کشاورزی غنا دیدار کرد .

علی‌اصغر زبردست در این دیدار که در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد، گفت: همدان پتانسیل خوبی در بخش کشاورزی و دامداری و پرورش گلخانه‌ای دارد و آماده است با تکیه بر تجربیات خود، در بخش کشاورزی غنا فعال شود .

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به اینکه در همدان ساخت ماشین‌آلات کشاورزی باکیفیت و تیراژ بالا انجام و به سایر شهرها و کشورها صادر می‌شود، اعلام کرد: در اولین فرصت نمایشگاه توانمندی کشاورزی و ماشین‌آلات وابسته استان همدان در غنا راه‌اندازی خواهد شد .

همچنین وزیر کشاورزی غنا گفت: موارد مطرح‌شده موردنیاز ماست و امیدواریم در آینده نزدیک با کسب اطلاعات بیشتر از ظرفیت‌های تولیدی و کشاورزی همدان، زمینه همکاری فراهم شود .

وی بابیان اینکه مزارع غنا کوچک است و باید متناسب با آن تجهیزات ساخته شود، اظهار کرد: سیاست دولت هم سرمایه‌گذاری بر مزارع کوچک است که بهره‌وری بالا و تا۹۵درصد دارند .

در این دیدار همچنین رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق همدان و افرادی از اتحادیه مرغداران، تولید محصولات لبنی، اتحادیه دامداران حضور داشتند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید