Iranian Agriculture News Agency

جنجال جدید جدیدی بر سر مادر صیغه ای و عقدی!

سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با دعوای لفظی چمران و جدیدی خبرساز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران عباس جدیدی مانند هر هفته تذکر پیش از دستور داشت که در این جلسه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با توجه به اینکه تذکر وی در موعد قانونی سه دقیقه به پایان رسیده بود از جدیدی درخواست کرد که تذکر خود را به اتمام برساند و آن را به صورت مکتوب به وی بدهد اما جدیدی به صحبت ها و خواسته های چمران توجه ای نکرد و به صورت میکروفون‌خاموش به توضیحات خود ادامه ‌داد.

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم زمانی که دید جدیدی همچنان به تذکر خود ادامه می دهد خطاب به وی گفت: شما با قالیباف دعوا دارید، بروید خودتان مشکلتان را حل کنید، چراکه حرف های شما ربطی به گزارش و تذکر ندارد.

جدیدی خطاب به چمران گفت: این ها تذکر نیست، حرف های مردم است که باید به گوش شهردار برسد.

چمران مجدد خطاب به جدیدی گفت: وقت‌ تذکر تمام شده و بنده دیگر نمی‌گذارم صحبت کنید.

جدیدی به صورت میکروفون‌خاموش و ایستاد و خطاب به چمران گفت:چهار سال نگذاشتید صحبت کنم، بنده هم اگر رئیس شورای شهری چون شما داشتم، قطعا ۱۲ سال شهردار تهران بودم.

چمران در پاسخ به صحبت های جدیدی گفت: کنایه نزنید، وقت قانونی دارید که آن هم تمام شده در کشتی هم زمان سه دقیقه است و وقتی زمان تمام شود از تشک بیرون می‌اندازنتان، نمی‌توانید 10 دقیقه کشتی بگیرید. ما قبل از شما کشتی‌گیر بودیم، از تختی مردانگی و شرافت را یاد بگیرید.

جدیدی نیز گفت: بقیه که صحبت می‌کنند را ننه عقدی زائیده، من را ننه صیغه‌ای که نمی گذارید صحبت کنم؟

چمران به وی گفت: لطفا سر جای خود بنشینید و بگذارید آقای مختاباد تذکر خود را ارائه دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید