Iranian Agriculture News Agency

اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیسی شدن فلینی!

تهدید به خودسوزی با بنزین برای دریافت رضایتنامه

تهدید به خودسوزی با بنزین برای دریافت رضایتنامه

بازیکن پیکان برای حضور در پرسپولیس و دریافت رضایتنامه‌ مجبور به تهدید خودسوزی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقی عجیب بازیکن جوان پرسپولیس که در ابتدای فصل در تمرینات این تیم حضور یافته بود و موفق به دریافت رضایتنامه از باشگاه پیکان برای حضور در این تیم نشده بود، مجبور به تهدید عجیبی شد.

محمدامین اسدی، بازیکنی که شباهت او با فلینی به سوژه اصحاب رسانه تبدیل شده بود، بعد از اینکه توانست اعتماد برانکو را برای حضور در پرسپولیس کسب کند، با مشکل بزرگی مواجه شد. قرارداد او با پیکان باعث شد تا مسوولان این تیم رضایتنامه او برای حضور در پرسپولیس را صادر نکنند و این بازیکن برای پوشیدن پیراهن این تیم دچار مشکل شود. اما اقدام عجیب پدر این بازیکن در روز گذشته برای دریافت رضایتنامه نیز شنیدنی است. پدر محمد امین اسدی برای دریافت رضایتنامه او بارها به باشگاه پیکان مراجعه کرده و بعد از اینکه هر بار ناامید از این ماجرا می‌شود، اقدام به بردن یک باک 4 لیتری بنزین به محل این باشگاه کرده و تهدید می‌کند در صورتی که رضایتنامه فرزندش صادر نشود خودسوزی خواهد کرد! در اتفاقی عجیب نیز مسوولان پیکان نیز برای جلوگیری از هرگونه اتفاقی آن را قبول کرده و رضایتنامه او را صادر می‌کنند.

محمدامین اسدی، در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: بله، رضایتنامه‌ام صادر شده و از روز گذشته نیز بدون مشکل در تمرین پرسپولیس حاضر شده‌ام و کارت بازی را نیز دریافت کرده‌ام.

وی در واکنش به اینکه ماجرای خودسوزی صحت دارد یا خیر گفت: مسوولان پیکان خیلی اذیتم کردند و پدرم مجبور شد این کار را کند. هر کاری کردیم قبول نمی‌کردند رضایتنامه‌ام را بدهند و پدرم مجبور به این تهدید شد!

اسدی درباره اینکه اگر در نهایت پیکان با این خواسته موافقت نمی‌‎کرد نیز پدرش تصمیم خود را قطعی می‌کرد یا نه گفت: واقعا نمی‌دانم، ولی مطمئن هستم او به عنوان پدرم هر کاری برای موفقیتم می‌کند و امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب او را بدهم. مسوولان پیکان خیلی در حقم بدی کردند و اصلا از پیکان خوشم نمی‌آید. آنجا آقای گل شدم اما این رفتار را با من داشتند.

بازیکن جوان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در صورتی که در پرسپولیس نیز به او بازی نرسد امکان چنین رفتاری وجود دارد یا نه گفت: (با خنده) نه، برانکو خیلی به من محبت داشته و امیدوارم بتوانم جوابگوی اعتماد او باشم. هنوز نمی‌دانم نامم در لیست بزرگسالان است یا برای امید و فردا باید در دربی امیدها به میدان برویم و امیدوارم بتوانم در همین ابتدا عملکرد خوبی به جا بگذارم.





انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید